וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר אדם חשף שחלה בסרטן: "אין צורך להסתיר. שלחו לי אהבה"

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 18:39

אדם, מכוכבי הפופ והילדים הגדולים של שנות ה-80 וה-90, כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי עליו לעבור סדרת טיפולים הכוללת הקרנות וכימותרפיה: "עדיין מתקשה לעכל"

אדם מופיע בבית החולים איכילוב לאחר שחרורו מאשפוז שם, 03/03/2018/צילום: ליאור צור, דוברות בית החולים איכילוב

הזמר אדם, מהכוכבים הגדולים של שנות ה-80 וה-90 בפופ הישראלי ובהפקות לילדים, חשף היום (ראשון) כי חלה בסרטן.

"אהוביי ואהובותיי, היום התבשרתי שאצטרך לעבור סידרת טיפולים, הקרנות וכימותרפיה. עדיין מתקשה לעכל", כתב אדם בחשבון הפייסבוק שלו, שהסביר כי הוא מעדיף לפרסם את הדברים מאשר שידלפו בצורות אחרות. "מאחר והוגדרתי כחולה אונקולוגי, אין צורך שזה ידלוף ואין צורך להסתיר, אלא בע"ה להתמודד עם מה שיבוא".

"אתחיל את הטיפולים בעוד כשבוע ועד אז בוחר להמשיך לתפקד, כל עוד זה אפשרי וכפי שהומלץ לי על ידי הפרופסור שפגשתי בבית חולים היום", הוסיף. "אקיים את המופע הקרוב בגריי בתל אביב, בשביל הנשמה שלי ובשביל האהבה שאאסוף לימים מורכבים. אז נכון לעכשיו שלחו רק אהבה".

הזמר אדם באולפן השקוף של וואלה! NEWS. ראובן קסטרו
"שלחו אהבה". אדם/ראובן קסטרו

בספטמבר 2017 אושפז אדם בבית החולים איכילוב לניתוח הוצאת כיס מרה שהסתבך, הוביל לדלקת בלבלב, לפגיעה באיברים סמוכים, להחמרה במצבו ולחמישה חודשים של אישפוז. זמן קצר לאחר שהחלים ושח\וחרר מבית החולים, הלכה לעולמה אחותו לאחר מאבק במחלת הסרטן.

בריאיון באולפן וואלה! תרבות באוגוסט 2018 אמר אדם: "אתה יודע מה, אני עוצר מלא פעמים ביום לשאול את עצמי מה שלומי. אחד הדברים שלימדו אותי בבית החולים, במשך חמישה חודשים, ולקחתי את זה גם לחיים, זה להקשיב לגוף. מסתבר שאחת הדרכים הכי טובות והכי נכונות לשמור על הבריאות, זה להקשיב לו. עכשיו מה אתה עושה עם מה שאתה שומע, זה כבר עניין אחר. אני משתדל לעשות הרבה. אני מקשיב לגוף, ונמצא בתנופה עכשיו".

  • עוד באותו נושא:
  • אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully