וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סולן 'היהודים' אמר לי 'אני רואה בך כמו ילד שלי, כמו ממשיך דרך שלי'"

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 9:12

אליאב זוהר השיק את "עוד לא עבר לי", שיר חדש עם סולן "היהודים" תום פטרובר. בריאיון לאיריס קול ב-103fm סיפר: "הסבירו לי שזה מורכב כי תום לא עשה שיתוף פעולה עם אף אמן אחר"

המוזיקאי אליאב זוהר השיק השבוע את "עוד לא עבר לי", שיר בהשתתפות סולן להקת "היהודים" תום פטרובר. זה הסינגל האחרון לפני חשיפת אלבום הבכורה של זוהר ובשיחה עם איריס קול שיתף על העבודה עם גיבור ילדותו וכיצד הוא מתמודד עם ביקורת. "אני מנסה לפתח עור של פיל, עם כמה שזה קשה. אני אדם מאוד רגיש ופגיע ובאמת הכול מצליח לחדור אליי בדרך כזו או אחרת - אני באמת מנסה לשמור על עצמי ולא להיפגע. יש לפעמים אמירות שלא נאמרות בכוונה, הן נאמרות בחוסר ידע על הרבה דברים".

באשר לשיר סיפר: "לרוב אני כותב ומלחין את השירים שלי, זה שיר של מורן דוד שהיא חברה מאוד טובה שלי כבר הרבה מאוד שנים. היא כותבת ומלחינה המון שירים שהצליחו בעבר, והיא מאוד מוכשרת. היא השמיעה לי את השיר סתם כדי שאתן לה פידבק. זו הייתה הפעם הראשונה ששמעתי שיר והרגשתי סוג של רכושני כלפיו, נקשרתי אליו מאוד ומאוד אהבתי אותו".

"היא הציעה לי שנעשה את זה בדואט. אמרתי לה שבא לי לעשות דואט עם חלום ילדות שלי, מישהו שהייתי שומע אותו בתור ילד, שהייתי כל היום שומע דיסקים שלו. השגתי את הטלפון של תום והתקשרתי אליו, והסבירו לי שזה מורכב כי תום מעולם לא עשה שיתוף פעולה עם אף אמן אחר. היה לכולם קשה להאמין שהוא יסכים. בפעם הראשונה שדיברנו, הוא ריגש אותי בטירוף, אמר לי, 'אני מעריך אותך כל כך, ואת הדרך שאתה עושה. אני רואה בך כמו ילד שלי, כמו ממשיך דרך שלי, ולא הייתי רואה שום בן אדם אחר לעשות איתו שיתוף פעולה, חוץ ממך'".

לקראת סיום השיחה, סיפר על האלבום החדש: "כרגע אני עובד על השיר האחרון. האלבום הראשון עוד רגע מוכן, במקביל גם מתחילים לעבוד על האלבום השני. בקרוב מאוד, כל השירים שעוד לא יצאו מהאלבום הראשון, נוציא אותם בהופעת השקה חגיגית עם כל הקהל וכל האנשים שאני הכי אוהב בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully