וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עברתי ייסורים קשים": הזמר החרדי ליפא שמעלצר חשף כי הותקף מינית בילדותו

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 9:10

בסרטון שהעלה לעמוד היוטיוב שלו סיפר הזמר החרדי הנודע: "אני עברתי בחיים המון המון דברים קשים. בזמן ההוא היו לוקחים את הילד לגור במקום אחר, בלי להיכנס למשפטים, בלי לקרוא לזה אונס ודברים כאלו"

ליפא שמעלצר, אחד מגדולי הזמרים במגזר החרדי, חשף כי עבר בילדותו תקיפה מינית. בסרטון שהעלה לעמוד היוטיוב שלו סיפר שמעלצר כי עבר בילדותו "ייסורים קשים" והסביר: "אני עברתי בחיים המון המון דברים קשים. בזמן ההוא היו לוקחים את הילד לגור במקום אחר, בלי להיכנס למשפטים, בלי לקרוא לזה אונס ודברים כאלו. אני לא רוצה לעשות מזה סיפור, אני לא מחפש לחזור ולשפוט אנשים, אני רוצה להמשיך הלאה.

"אני מספר את זה אחרי הרבה מחשבה, כדי להיות שלם עם עצמי, עם כל המשפחות ששומעות את המוזיקה שלי, שיידעו באמת מי הליפא שמעלצר מבפנים", הוסיף שמעלצר שאמר שהוא מרגיש טוב לדבר מהלב לקהל שלו. שמעלצר, המתגורר בניו יורק, הבהיר כי הוא "מתפלל שזה ישנה חיים של מישהו". לצד הסרטון כתב שמעלצר: "לא עברתי על סרטון זה לפני פרסומו. אני פשוט מדבר מהלב ומשתף את חוויותי האישיות. אני מתפלל שההודעות יעשו הבדל בחיים של מישהו".

הסרטון של שמעצלר היכה גלים בחברה החרדית וכל האתרים החרדים דיווחו עליו. הכתב החרדי אהרן רבינוביץ' ("הארץ") צייץ: "משהו טוב קורה בחברה החרדית. אמת גדולה יוצאת החוצה". גם בעמוד היוטיוב של שמעלצר הוא קיבל תגובות חיזוק רבות: "כל הכבוד על האומץ!", "כל הכבוד ליפא היקר על הפתיחות, מאחל לך הרבה טוב ונחת מעצמך", "אתה השראה גדולה", "ריגשת ממש", "האמת שלך היא קידוש השם מאוד גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully