וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו יודעים בדיוק מאיפה מוכרת לכם יובל לוי מ"האח הגדול"

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 10:24

כל הדיירים שנכנסו לבית האח הגדול אנונימיים לגמרי, אלא שדיירת אחת - יובל לוי - ודאי גרמה לרבים בבתים לשאול "מאיפה היא מוכרת לי?". הנה התשובה. וגם: כל הפרטים על הפריצה החריגה לשידור החי

אלמוני התפרץ בהשקת "האח הגדול", 30 במאי 2023/רשת 13

אל תוך בית "האח הגדול" נכנסו היום דיירים רבים, רובם ככולם אנונימיים לגמרי. אלא שדיירת אחת, יובל לוי, ודאי הצליחה לעורר בבתים רבים דיונים בשאלה "מאיפה היא מוכרת לי?!". ובכן, אנחנו כאן כדי לסייע. יובל לוי בת ה-32 מיפו היא שחקנית ואמנית יוצרת והיא כנראה מוכרת לכם כקאשה מסדרת הלהיט של כאן 11 "חזרות". יובל לוי מגלמת בסדרה את עוזרת הבמאי האוסטרי פאול גרושובסקי, שאותו גילם השחקן רוני מנדלסון.

יובל לוי לא ידעה מילה בגרמנית לפני צילומי הסדרה "חזרות". בשביל התפקיד היא לקחה שיעורי גרמנית ושיעורי מבטא פולני, שכן היא מגלמת בסדרה מישהי ממוצא פולני.

נוסף לכך לוי היא גם זמרת, והסינגל החדש שלה פשוט מצוין.

יובל לוי האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
יובל לוי/צילום מסך, רשת 13
יובל לוי קאשה חזרות. כאן 11, צילום מסך
יובל לוי כ"קאשה"/צילום מסך, כאן 11

בתוך כך, בתחילת שידור תוכנית הכניסה של "האח הגדול", נרשם אירוע חריג. במהלך כניסתו של הדייר הראשון, יענקי ולדהבר (20, בני ברק), לתוך בית "האח הגדול", פרץ אחד המעריצים ששהו במקום אל הבמה, רקד לצד יענקי, ניסה להיכנס לבית - עד שהגיעו מאבטחים ופינו אותו מהמקום. צפו למעלה בתקרית המביכה במהלך השידור של רשת 13.

הערב שודרו ראש בראש שתי תכניות בכורה: ברשת 13 שודרה תכנית הבכורה של עונת "האח הגדול" ואילו בקשת 12 שודרה תכנית הבכורה של "רוקדים עם כוכבים". "האח הגדול" צפויה להיות משודרת ארבע פעמים בשבוע. בתחילת השבוע הבא תעלה העונה החדשה של "חתונה ממבט ראשון".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully