וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערוץ ששידר אורגיה של 15 איש: "לסגור אותו לצמיתות"

1.6.2023 / 0:16

ערוץ 4 הבריטי שכבר עורר פרובוקציות עם שידור תוכנית שידוכים בעירום ותוכנית שחושפת מבוגרים ערומים מול ילדים עושה את זה שוב - והפעם בשידור פרק בתוכנית "בית פתוח: ניסוי הסקס הגדול" בו 15 אנשים נפגשו לאורגיה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

Trailer - Open House The Great Sex Experiment/Channel 4

ערוץ 4 הבריטי ממשיך לגרוף תלונות מצופים המבועתים מתכניו המיועדים לכאורה "לכל המשפחה". הוא משדר כעת את העונה השביעית של "משיכה בעירום" (Naked Attraction) המשדכת זוגות בעירום מלא, את התוכנית "חינוך בעירום" (Naked Education) החושפת מבוגרים עירומים בפני ילדים למטרה חינוכית ושידר לא מזמן את הדוקומטרי "הז** העצום שלי" (My Massive C***) על גברים שמתמודדים עם איבר מין גדול במיוחד. בשנה שעברה הערוץ גם חטף בראש לאחר שהקומיקאית הטרנסג'נדרית ג'ורדן גריי התפשטה בשידור חי במהלך פרק של Friday Night Live ושיחקה עם איבר מינה הזכרי על מקלדת. כעת יש אנשים שקוראים לסגור את הערוץ לצמיתות לאחר שלדעתם הוא "עבר כל גבול" ושידר אורגיה בהשתתפות 15 גברים ונשים.

זה קרה במסגרת התוכנית "בית פתוח: ניסוי המין הגדול" (Open House: The Great Sex Experiment) בה זוגות מגיעים לריזורט יוקרתי כדי לבחון האם פתיחת הזוגיות שלהם וקיום יחסי מין עם אנשים אחרים יחזקו את הקשר ביניהם. בעזרת הדרכה של פסיכולוגית וסקסולוגית, הזוגות לומדים לשחרר ולהתנסות עם אחרים במגוון משימות שדוחפות אותם לקצה.

התוכנית השנויה במחלוקת, שנמצאת כעת בעונה השנייה שלה, שידרה השבוע את הפרק הנועז ביותר שלה עד כה - זו זוג אירח אורגיה בהשתתפות 15 אנשים. במהלך הפרק, צ'אניס וריצ'רדו, שביחד כבר 8 שנים, הזמינו את שאר המתמודדים לחדרם ל"אפטר פארטי". ריצ'רדו אמר: "הרגע הזמנו את כולם במסיבה לאפטר פארטי. יש כל כך הרבה אנשים מנוסים". האורחים התחילו להתפשט ולבצע אקטים מיניים זה עם זו - הכל מול המצלמות והקהל המהופנט בבית. על אף שלצ'אניס וריצ'רדו היה קשה להיפתח לכך בהתחלה, השניים קיימו לבסוף יחסי מין מול כל הקבוצה.

אורגיה המונית בתוכנית "בית פתוח: ניסוי המין הגדול" של ערוץ 4 הבריטי. Channel 4/Open House: The Great Sex Experiment, צילום מסך
אורגיה המונית בתוכנית "בית פתוח: ניסוי המין הגדול" של ערוץ 4 הבריטי/צילום מסך, Channel 4/Open House: The Great Sex Experiment
אורגיה המונית בתוכנית "בית פתוח: ניסוי המין הגדול" של ערוץ 4 הבריטי. Channel 4/Open House: The Great Sex Experiment, צילום מסך
צ'אניס וריצ'רדו מתנסים ב"בית פתוח: ניסוי המין הגדול"/צילום מסך, Channel 4/Open House: The Great Sex Experiment

הצופים נותרו המומים ופנו לטוויטר כדי להביע את זעמם. "הסרט ב-Sky הסתיים ועברתי לצפות ב- #OpenHouse. מה לעזאזל זה היה?!? אני לא מאמין שזה שודר בערוץ רגיל בטלוויזיה", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה מטורף .שלאנשים האלה יש ילדים... והילדים שלהם הולכים לראות את זה".

"אני חייב לדווח על הטינופת הזו ל- Ofcom [רגולטור התקשורת בבריטניה]. מוטב שאצפה שוב בשבוע הבא כדי לראות אם זה נעשה גרוע יותר", כתב צופה נוסף ואחר הוסיף: "אני רק מקווה שמישהו יכנס לנקות את החדר הזה באופן יסודי לפני שמישהו אחר ישן שם".

Ofcom קיבלה למעלה מ-14,000 תלונות על שידור הפרק. "אנחנו בוחנים את התלונות מול כללי השידור שלנו, אבל עדיין לא החלטנו אם לחקור את הנושא או לא", אמר דובר Ofcom ל-Metro.

עוד קטעים מהתוכנית הבעייתית:

"אני זו שעזרתי ליצור את הסצנה הזאת. זה לא זעזע אותי"

הפסיכולוגית והסקסולוגית ד"ר לורי בת' ביזבי, מאדינבורו, הגנה על שידור האורגיה ההמונית בפרק של התוכנית. המומחית שגויסה לתוכנית ומלווה את הזוגות במהלכה אמרה בתגובה: "אני עזרתי ליצור את סצנת הסקס הראשונה ששודרה בטלוויזיה בהשתתפות 15 אנשים. זה לא זעזע אותי בכלל".

"לא הייתי בהלם", היא אמרה לדיילי מייל, "אני עובדת עם אנשים כבר 35 שנה, עוזרת להם ליצור מערכות יחסים עם סקס מדהים ומגוון - אין הרבה דברים שיכולים לזעזע אותי".

ד"ר לורי המשיכה לרמוז שהתוכנית תמשיך לזעזע את הצופים והוסיפה: "העונה בהחלט הייתה אינטנסיבית יותר מהקודמת, כי המשתתפים ידעו למה לצפות".

ד"ר לורי בת' ביזבי, הסקסולוגית של "בית פתוח: ניסוי המין הגדול". Channel 4/Open House: The Great Sex Experiment, צילום מסך
ד"ר לורי בת' ביזבי, הסקסולוגית של "בית פתוח: ניסוי המין הגדול"/צילום מסך, Channel 4/Open House: The Great Sex Experiment

המומחית הוסיפה שהיא חושבת שאנשים שיפוטיים מדי בכל הנוגע למערכות יחסים לא מונוגמיות והתעקשה שיש "הרבה דעות קדומות" על כל דבר שהוא אינו הטרוסקסואלי או מונוגמי.

כוכבי OnlyFans, קירסטי וקונור, השתתפן בעונה הראשונה של "בית פתוח" והפכו לזוג הראשון שצירף אל מול המצלמות גבר נוסף למיטה. קירסטי פרגנה: "ד"ר ביזבי היא אישה מדהימה. אני לא חושבת שהיינו יכולים לעשות את זה בלעדיה. גם אחרי צילומי התוכנית, היא ביקשה להיפגש ולשוחח איתנו. היא יהלום של אישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully