וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות משעה לפני השידור: בית המשפט הורה לדחות את שידור "המקור" ברשת 13

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 20:57

תכנית התחקירים תכננה לשדר סרט על המאבק של חסידות גור בפורשים ממנה, אך אנשי החצר עתרו היום לבית המשפט לענייני משפחה - שהורה לצוות "המקור" לטשטש מרואיינים נוספים לפני השידור כדי למנוע את זיהוים. דרוקר: נערער על ההחלטה

המקור, רביב דרוקר. רשת 13, צילום מסך
דחייה ברגע האחרון. "המקור"/צילום מסך, רשת 13

רשת 13 הודיעה הערב (רביעי) כי לא תשדר את התחקיר של חיים ריבלין ואביגיל קוש על המאבק של חסידות גור בפורשים ממנה - כשעה לפני שידור התכנית. זאת, לאחר שאנשי החסידות גור עתרו לבית המשפט לענייני משפחה, שהוציא צו מניעה נגד שידור התכנית. במקום "המקור" ישודר לבסוף פרק של "אל תפילו את המיליון"

לפי הודעת רשת, אנשי החצר ביקשו למנוע זיהוי של קטינה הקשורה בפרשה, ובית המשפט קיבל את הבקשה והורה לטשטש גם את בני משפחתה - אף שאלו נחשפו כבר בתקשורת בעבר. מסיבה זו, צוות התכנית הסכים לטשטש את פניה של הקטינה, אך סירב לעשות כך גם עם הוריה.

במערכת התכנית הודיעו כי הם יערערו על ההחלטה וכי הם מקווים לשדר את התחקיר "בימים הקרובים", כלשונם. "למרבה הצער, התחקיר הנפיץ של חיים ריבלין ואביגיל קוש על חסידות גור ומלחמת העולם שלהם בפורשים מהחסידות, לא ישודר הערב ב'מקור'", כתב דרוקר בטוויטר. "כמה שעות לפני השידור הגיש עו"ד אורי קורב, עורך דינן של הבנות שעומדות במרכז התחקיר, שהוא גם עורך דינה של חסידות גור, בקשה לצו מניעה נגד גילוי זהותם של ההורים (שנחשפו מזמן ופורסמו בכל מקום). שעה לפני השידור, בלי דיון, למרות שהפרומואים רצים כבר מספר ימים, יצא צו מניעה. מחר נערער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully