וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמזי מ"קופה ראשית" על הבמה: אמיר שורוש יככב השנה בפסטיגל

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 11:24

אמיר שורוש, הלא הוא ראמזי מסדרת הלהיט "קופה ראשית", ‎יככב לראשונה על בימת הפסטיגל. שורוש, המככב גם ב"ארץ נהדרת", יגלם בפסטיגל גם את ראמזי וגם דמות מקורית חדשה

אמיר שורוש לא הוזמן לצילומי פרסומת שבה משתתפים כל הקאסט/NOW אבי אבישג

אחרי נועה קירל, אנה זק, יהודה לוי ויעל שלביה - הפקת הפסטיגל מכריזה על ליהוק מפתיע נוסף למופע הגדול של חנוכה: אמיר שורוש, הלא הוא ראמזי מסדרת הלהיט "קופה ראשית", ‎יככב לראשונה על בימת הפסטיגל. שורוש, המככב גם ב"ארץ נהדרת", יגלם בפסטיגל גם את ראמזי וגם דמות מקורית חדשה.

ראמזי קופה ראשית אמיר שורוש. צילום מסך - כאן 11, עיבוד תמונה
אמיר שורוש/עיבוד תמונה, צילום מסך - כאן 11

לפני כחודשיים הודיעה הפקת הפסטיגל כי הבמאי המיתולוגי של המופע חנוך רוזן ביקש לשתף פעולה עם רועי שגב בבימוי הפסטיגל השנה. רוזן, אשר הרחיב בשנים האחרונות את פעילותו הבינלאומית כבמאי ומפיק מופעים בארה"ב, עובד בימים אלו על שני מופעים נוספים באירופה ולכן ביקש לשלב במאי נוסף בהובלת הפרויקט.

רועי שגב משמש כמנהל האמנותי של פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים ויוצר הסדרות "ילדי בית העץ" ו"כראמל" עליהן זכה בפרסי האקדמיה. בנוסף כתב בשנים האחרונות שני פסטיגלים (Freestyle פסטיגל ו-Play פסטיגל). רוזן משמש בתפקיד במאי הפסטיגל מאז שנת 1997 (מלבד הפסטיגלים בשנים 1998, 2002 ו-2003). בחלק מהפסטיגלים אף השתתף כשחקן אורח. בנוסף הוא מביים החל משנת 2014 את המופע "'WOW" של רשת ישרוטל באילת.

  • עוד באותו נושא:
  • פסטיגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully