וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצלה בנס: כוכבת העבר טיפאני עברה תאונת דרכים

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 12:49

סנסציית הפופ משנות ה-80 עברה תאונת דרכים בנאשוויל בארצות הברית אך יצאה בשלום. "אני בת מזל ואסירת תודה שניצלתי מתאונה גדולה יותר שיכלה להתרחש", אמרה. כוכבת העבר אמונה על מספר להיטי פופ מצליחים, בהם "I Think We're Alone Now"

טיפאני דרוויש, 01 ביוני 2023. GettyImages
כוכבת הפופ משנות ה-80 היום/GettyImages

כוכבת הפופ משנות ה-80, טיפאני, עברה תאונה עם רכבה בנאשוויל לאחר שצמיג משאית התנגש במכוניתה ונתקע מתחת לצד הנהג. טיפאני רנה דרוויש בת ה-51 אמרה, "אני בת מזל ואסירת תודה שניצלתי מתאונה גדולה יותר שיכלה להתרחש". לדבריה, מכוניתה ניזוקה מאד כשמערכת ההילוכים "נקרעה לגזרים", אך לא דווח על פציעתה של טיפאני עצמה.

בעברה הייתה טיפאני סנסציית פופ נוער ופרצה עם הלהיט מ-1987 "I Think We're Alone Now", שהתנוסס שבועיים שלמים בראש מצעד מאה השירים החמים של בילבורד, ושוחרר כסינגל השני מתוך אלבום הבכורה שלה "Tiffany".

זמן קצר לאחר פריצתה הגיעו הסינגלים "Could've Been" - שגם הוא זכה להגיע אל ראש מצעד הבילבורד - ו-"I Saw Him Standing There", קאבר ממין נקבה ללהיט של הביטלס. על אף שאלבומה השני, "Hold an Old Friend's Hand", הגיע למכירות פלטינה והכיל עשרה סינגלים שכבשו גם הם את המקום הראשון במצעד הבילבורד, הוא עדיין לא הצליח לשחזר את ההצלחה של אלבומה הראשון.

לאחר תקופת הפסקה בת כשש שנים שבה טיפאני לא הצליחה לשחזר את הצלחתה, היא הוציאה בתחילת שנות האלפיים את אלבומה "The Color of Silence", שגם הוא לא הצליח להשיג מעמד משמעותי. מאז הקליטה הזמרת חמישה אלבומים נוספים, בהם שתי גרסאות כיסוי ללהיטים משנות ה-80, והיא ממשיכה להופיע עד היום.

  • עוד באותו נושא:
  • שנות ה-80

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully