וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הרג לוחמי צה"ל: קשת לא תשדר "רוקדים עם כוכבים", רשת לא תשדר "האח הגדול"

עודכן לאחרונה: 3.6.2023 / 16:34

בעקבות הרג שלושת לוחמי צה"ל בידי חייל מצרי, לא ישודר הערב (שבת) פרק של "האח הגדול". הפרק שתוכנן להערב ישודר מחר. כך נמסר מרשת 13. גם קשת 12 הודיעה על דחייה של שידור "רוקדים עם כוכבים" ליום שני

סתיו קצין האח הגדול/יח"צ רשת 13

בעקבות הרג שלושת לוחמי צה"ל בידי חייל מצרי, לא ישודר הערב (שבת) פרק של "האח הגדול". הפרק שתוכנן להערב ישודר מחר. כך נמסר מרשת 13. עוד נמסר כי עדכון לגבי לוח השידורים הערב יפורסם בהמשך. "רשת משתתפת בצער משפחות החיילים ההרוגים", נמסר עוד. גם קשת 12 הודיעה על דחייה של "רוקדים עם כוכבים": "בעקבות הפיגוע בדרום נדחה את שידור רוקדים עם כוכבים מהערב ליום שני. ככל שיתאפשר נשדר הערב את פרק סיום העונה של יצאת צדיק".

כאמור, לוחמת ולוחם צה"ל מגדוד ברדלס נהרגו הבוקר (שבת) בזמן שמירה בעמדה צבאית בגבול ישראל-מצרים, אזור בו סוכל ניסיון הברחת סמים כמה שעות לפני כן. מאוחר יותר, לוחם נוסף נהרג בחילופי אש שפרצו לאחר סריקות במקום, בהן זיהה כוח צה"ל את היורה - שוטר מצרי, שחדר לישראל במרדף אחרי מבריחי סמים. בתום חילופי האש, השוטר נורה למוות. אחר הצהרים אותר לפרסום כי הלוחמת שנהרגה בגבול מצרים היא ליה בן נון, בת 19 מראשון לציון.

צה"ל אישר כי המחבל שחוסל הוא שוטר מצרי שהרג את שלושת הלוחמים. בצה"ל מקיימים תחקיר בשיתוף פעולה הדוק ומלא עם הצבא המצרי. כעת, בצה"ל בודקים אם מדובר בנקמה על סיכול הברחת הסמים או שמא בפיגוע.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully