וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי שבן, אפרת בן צור וג'ירפות: מה צפוי ב-"פסטיבלבונטין"?

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 9:14

אפרת בן צור, שלומי שבן, מופע מחווה לבוב ספוג והקלטת אלבום בלייב הם חלק מההופעות המסקרנות הצפויות ב-"פסטיבלבונטין". האירוע יתקיים בין התאריכים ה-1-22 ביולי במוזיאון תל אביב לאמנות ובמועדון ההופעות "לבונטין 7"

שלומי שבן, 4 ביוני 2023. דודי חסון, אתר רשמי
שלומי שבן/אתר רשמי, דודי חסון

פסטיבל המוזיקה המסורתי "פסטיבלבונטין" חוזר זו השנה ה-17 ועמו כמה הופעות מסקרנות. הפסטיבל יתקיים בין 1-22 ב"לבונטין 7". אירוע השיא של הפסטיבל, "לילה לא שקט", יתקיים ב-13 ביולי במוזיאון תל אביב לאמנות ויכלול הופעות של המתופף מניו יורק לואיס נאש ביחד עם הביג בנד של יונתן וולצ'וק, שלומי שבן, הג'ירפות שיארחו את דיקלה, עטר מיינר ועוד. לאורך הפסטיבל יתקיימו הופעות של אפרת בן צור, ג'ני פנקין, טפאש, הזאבות, פסטיבל העוד האלטרנטיבי, מופע מחווה לבוב ספוג, רם אוריון שיקליט אלבום בלייב ועוד.

ג'ירפות, 4 ביוני 2023. דודי חסון, אתר רשמי
ג'ירפות יארחו את דיקלה/אתר רשמי, דודי חסון

אסיף צחר, מנהל המועדון: "זאת השנה ה-17 שלנו וכל שנה אנחנו משפשפים את העיניים מחדש להיות בטוחים שאנחנו עדיין פה. אחד הדברים המיוחדים והיפים שקורים פה בארץ הוא דור חדש של מוזיקאים ויוצרים צעירים נהדרים. דור חדש שממשיך את התרבות העצמאית היוצרת והלא מתפשרת ונותן לנו מרץ חדש להמשיך בעשיה. בצל הפשיזם הממסדי שמנסה להשתלט עלינו, הם אלו שנותנים לנו תקווה ומשמעות לעשיה היצירתית".

ניתן לרכוש כרטיסים דרך אתר הפסטיבל.

  • עוד באותו נושא:
  • לבונטין 7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully