וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשני ערוץ 14 פיזרו רמזים דוחים על הלוחמים שנהרגו. כמה חלאות אדם אפשר להיות?!

בן כספית

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 21:06

חבר פרשני הזבל בערוץ 14 יושבים ומטנפים על לוחמים שנפלו ועוד מדברים על פגיעה בחיילים. הם מסיקים מסקנות, עוברים למשפט שדה וגזר דין. מפזרים רמיזות מכוערות, מתנפלים על אנשים שלא יכולים להשיב, כל זה בטרם יבש הדם, בטרם כוסו הקברים בעפר

ערוץ 14. ערוץ 14, צילום מסך
ערוץ מורשת הביביזם בתצורתה המחליאה ביותר. ערוץ 14/צילום מסך, ערוץ 14

מהנעשה בערוץ "המורשת" (14) הערב: יושבים באולפן "פרשני" ושדרני הערוץ, ומטנפים לוחמים שעוד לא נקברו. הנה מבחר ציטוטים מדוייקים: "בוא, גם את זה צריך לשים על השולחן, לוחם ולוחמת לבד, 12 שעות בלילה... בבוטקה מטר על מטר, יש פה טעם לפגם, אם כבר בחרתם לשים שם גדוד מעורב, יש פה חוסר מקצועיות... יש פה זלזול בערכי הצבא, יש פה אג'נדות שמאל מטורפות, אנחנו פשוט פוחדים להגיד את זה, כל זה יש פה. אבל זה חוסר אחריות וזה גורם לפגיעה בחיילים".

חבר פרשני הזבל הללו יושבים ומטנפים לוחמים שנפלו, ועוד מדברים על פגיעה בחיילים. הם מסיקים מסקנות, מבצעים תחקיר שדה, עוברים למשפט שדה וגזר דין. מפזרים רמיזות מכוערות, מתנפלים על אנשים שלא יכולים להשיב, כל זה בטרם יבש הדם, בטרם כוסו הקברים בעפר. ערוץ מורשת הביביזם בתצורתה המחליאה ביותר.

כשיש קרדיט לחלק, קופונים לגזור או כבוד לקבל, הם בראש התור. מהללים ומשבחים את המצביא נתניהו, שמהלל ומשבח בתורו את כוחות הבטחון, את היחידות המיוחדות, את הלוחמים, את מי לא (אחרי "מגן וחץ"). כשיש תקלות, הם מתנפלים על הלוחמים. הקטין לעשות אחד הליצנים שם באולפן כשכבר קבע שהנופלים בפיגוע בשבת הם פריפריה, כי רק פריפריה נהרגים. תלכו לקפלן, המליץ, לא תמצאו אותם שם.

הוא כבר קבע, נניח, שליה בן-נון היא ישראל השניה הפריפריאלית (ראשל"צ). הוא יודע שבקפלן אין לוחמים (קפלן, כולו לוחמים. בכל הגילאים, גדלים, צבעים, מינים, יחידות וזרועות). הוא ממשיך להפריד בינינו לבין עצמנו.

תזכורת: פברואר השנה. ממש לא מזמן. כוח של גדוד לביאי הבקעה יוצא לפעולה במחנה הפליטים עקבת ג'עבר ליד יריחו. תוצאות הפעולה מרשימות בקנה מידה, אפילו יותר מפעולות דומות של יחידות עילית: 5 מחבלים הרוגים ושני מחבלים נוספים פצועים קשה. מרבית הכוח שתקף את המחבלים הורכב מלוחמות. סגן א', מפקדת הפעולה, התראיינה אז ואמרה: "אנחנו לא פחות טובים וטובות, זו התשובה למי שפיקפק בגדודים המעורבים".

תספרי את זה למכונת הרעל, סגן א'. אלה כבר גזרו את דינם של לוחמי צה"ל ומפקדיו, בטרם הסתיים השלב הראשוני בתחקיר. אז שיהיה ברור: תוצאות הפיגוע אור ליום שבת בדרום קשות. מחבל בודד לא צריך להרוג שני לוחמים, הוא גם לא צריך להצליח להרוג לוחם נוסף בקרב נגד חפ"ק המח"ט. ועדיין, זה קרה. זה קורה. זה יקרה. יש לנו מאות דוגמאות בהן זה קרה בעבר. רוצים להזכר באחת? בבקשה: סמ"ר בראל חדריה שמואלי, הצלף שנהרג על הגדר בעזה באוגוסט 2021. מכונת הרעל לא שבתה גם אז, אלא שאת מרבית ההתנפלות הם מיקדו בראש הממשלה, נפתלי בנט. משלחת ביביסטית מכובדת הגיעה ללוויה, טינפה אותה, צרחה על הקצינים ובשלב מסויים נשמעה ביביסטית בכירה נותנת את ההוראה "עכשיו תצעקו בנט בוגד". והם צעקו.

הנכס הזה ניטל מהם. בנט כבר איננו, האחים המוסלמים גם. כלומר הם קיבלו את התקציבים שהובטחו להם גם בממשלה הנוכחית, אבל קשה להאשים אותם. אז על מי מתנפלים? על ראש הממשלה? לא. על צה"ל, על "המשפטנים", על "האג'נדה השמאלנית", על "הפרוגרסיבים", על כל מי שלא בא להם טוב בעין, חוץ מזה שמעל כולם. כי פתאום, אין ראש ממשלה בישראל.

מה האמת? קשה, וכואבת. מקרים כאלה תמיד היו ותמיד יהיו. בצוק איתן (נתניהו ראש הממשלה) הרגו מחבלי חמאס 5 לוחמי חי"ר מנוסים (קורס מ"כים) באישון לילה, כשהיו על פילבוקס. זו לא היתה עמדה מבודדת ולא היו שם "חייל וחיילת". 4 מחבלים חטפו בלבנון 8 חיילי חי"ר של הנח"ל. בליל הגלשונים חדר מחבל על גלשן לישראל, הרג 6 חיילים ופצע עוד עשרה. בוואדי חרמיה, לפני 21 שנה, ירה צלף פלסטיני ברובה מאולתר למוות בעשרה ישראלים, 7 מהם חיילים.

ככה זה במלחמות. אנשים, גם לוחמים, עושים שגיאות. גם מפקדים. מה שהתווסף לנו בעידן הנוכחי, הוא מכונת הרעל שעושה מכל זה מטעמי ארס על גבם של לוחמינו, בטרם הספיקו להיקבר. למה? כי הם יכולים. הרי כשהם ישבו שם באולפן במהלך מסע הלוויה של רעיית נשיא המדינה נחמה ריבלין, וטינפו שקרים כלשהם על תרומת הריאות שקיבלה וכיו"ב, צקצקנו בלשוננו וזיפזפנו הלאה. כשהם מכתימים ציבור שלם בתואר "בוגדים", כשהם מאשימים לוחמים וקצינים שבילו עשרות שנים בשדות הקרב כפרוגרסיבים, פוסט ציונים או סתם עוכרי ישראל, שום דבר לא קורה. התרגלנו. ליבנו גס בגסותה של מציאות חיינו.

אסור להתרגל לזה. אסור לכופף את הראש או להושיט את הלחי השניה. צריך להחזיר לאנשים האלה מלחמה שערה. כשהם משגרים מנוולים עם מגפון לטנף משפחה שכולה בקיסריה, כשהם מתנפלים על אל"מ מתן כהנא בקללות וגסויות שהשטן טרם ברא, כשהם מגחיכים רמטכ"ל ("גדי גדי הזהר, רבין מחפש חבר") וכל מי שלא בא להם טוב בעיניים, צריך הציבור הישראלי הרחב, הגדול, השפוי והציוני, לתת להם להבין שנגמרו הימים שהפנינו את הלחי השניה. אז מה שאני יכול, בכוחותיי הדלים, לעשות בטור הזה, הוא פשוט: אתם, אלה שישבו שם באולפן ופיזרו רמזים והכפשות על לוחמים שטרם נקברו, פשוט חלאות המין האנושי. תודה וסליחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully