וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנאפאזה, הקספרים וקיימא: 9 המלצות לאמצע יוני

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 7:05

המופע המיתולוגי של להקת בת שבע "אנאפאזה" עולה מחדש לציון 30 שנה לצאתו, הקספרים מתאחדים בבארבי - וגם קיימא (אורי טולדנו) חוגג בבארבי: קבלו כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

אנאפאזה

יצירת המחול המיתולוגית "אנאפזה" של להקת המחול בת שבע שיצר זוכה פרס ישראל למחול אוהד נהרין חוגגת 30 שנה בהעלאתה המחודשת בביצוע להקת מחול בת שבע ואנסמבל בת שבע. זה קורה בליווי מוזיקה חיה של אבי בללי ודני מקוב מ"נקמת הטרקטור".

מתי? 16 עד 24 ביוני

איפה? האנגר 11 תל אביב

קיימא

לאחר שכבש את הרדיו באיטליה והופיע בפסטיבלים ברחבי המדינה, ורגע לפני שהוא משחרר את אלבומו המלא והמסקרן, מגיע קיימא (אורי טולדנו) לבארבי למופע בכורה. לא לפספס.

מתי? 10 ביוני

איפה? בארבי תל אביב

כאילו אין מחר

תערוכת אומנות אקולוגית חדשה שהושקה בדיזנגוף סנטר בהשקעה של חצי מיליון שקל שתתפרש בתוך הסנטר ומסביבו. בתערוכה יציגו 39 אומנים ב-22 תערוכות שונות בטכניקות מגוונות וסגנונות שונים. בין המציגים ניתן למצוא על הגג הסנטר פסל ענק במשקל 700 ק"ג, בחלל המרכזי בתוך הסנטר ייבנה מיצב ענק בגובה 12 מטרים של איתי זלאיט בשם "הביטאט" המורכב מערימת קופסאות קרטון ששימשו את חנויות הסנטר ועוד ועוד.

מתי? עד סוף יוני (כניסה חופשית)

איפה? דיזנגוף סנטר, תל אביב

פסטיבל "one love"

רשת מלונות סלינה בשיתוף פעולה עם הפקת פסטיבל "one love" עורכים אירוע רגאיי על שפת הכנרת החוגג את חייהם של ענקי הרגאיי, בוב מארלי ופיטר טוש. הפסטיבל יארח את אמן הרגאיי הג'מייקני אנדרו טוש, בנו של חלוץ התנועה הרסאפריים פיטר טוש, שהקים יחד עם בוב מארלי את ההרכב המוזיקלי 'דה ויילרס' (The Wailers).

מתי? 15-16 ביוני

איפה? סלינה כנרת (כרטיסים חינם לאורחי המלון)

הקספרים

הלהקה האהובה והנפלאה, החוגגת 30 שנה להקמתה, ממשיכה להופיע אחרי הצלחת המופע החגיגי שנערך בהאנגר 11 בחודש שעבר. במופע, (בהפקת toMix) הלהקה תבצע את להיטיה האהובים "תראו אותי", "אחלום לנצח", "בשמלה אדומה", "עולם שקט", "הכל יהיה בסדר", "בואי דינה", "מנגינות" ועוד ועוד.

מתי? 9 ביוני

איפה? בארבי תל אביב

נוף לים

ההצגה החדשה של תיאטרון החאן שכתבו ומביימים שירילי דשא וויטלי פרידלנד היא פנטזיה פיוטית. אל מדינה שכולה פקעת עצבים גדולה מגיע פליט אופטימי ומלא תקווה להתחיל חיים חדשים ושלווים. בניסיונו להשתלב הוא מסתבך בשרשרת צרות, שמגלגלות לידיו תינוק נטוש, עליו הוא נאלץ להגן ויוצא איתו למסע של התבגרות, בו הם מגלים מחדש את יופיים של החיים. ההצגה מתבססת על התיאטרון הפיזי והויזואלי, ללא מילים, שמכניסה את הקהל לסוג אחר של צפייה.

מתי? 11-14 ביוני, 20:30

איפה? תיאטרון החאן, דוד רמז 2 ירושלים

תערוכת הבוגרים של התכנית לתואר שני לאמנויות בבצלאל

התערוכה נפתחת השנה בצל חודשים של מאבק על זהות המדינה ועל עצם מושג הדמוקרטיה. חלק מהעבודות בתערוכה עוסקות בסוגיות סוציו־פוליטיות הקשורות באופן ישיר להגדרות של זהות, בית, מולדת, היסטוריה משפחתית ותולדות המקום. עבודות אחרות מתמקדות בזיקה שבין הגוף לבין המרחב שבו אנו חיים, או מציגות שאלות שונות הקשורות בקיום העכשווי ובמאפייני התקופה הנוכחית, בהתייחס לערעור תחושת היציבות בה.

מתי? 1-17 ביוני

איפה? הרצל 119, תל-אביב

דטרמניזם

שלוש תערוכות יחיד במרכז אדמונד דה רוטשילד בודקות האם כל אירוע או מחשבה הוא תוצר של אירועים קודמים. יובל נאור, שיציג החל מה-12 ביוני, עוסק במוצא האדם מהקוף; דניאל נחום שיציג החל מה-6 ביולי, מציג את הכוח של הטכנולוגיה והשליטה שלה על כל פרט בחיים המודרניים מול הכמיהה לחופש; דור בר שלמה, שיציג החל מה-3 באוגוסט, קושר יחד את חלקי הטרילוגיה ומחזיר את המבט ללידה, לנקודת הפתיחה של העולם.

מתי? 12 ביוני עד 24 באוגוסט

איפה? מרכז אדמונד דה רוטשילד, רוטשילד 104, תל אביב־יפו (קומה מינוס 1)

מחווה לקופרו בסינמטק תל אביב

סוף שבוע של סרטי דוקו שבמסגרתו יוקרנו שישה סרטים עטורי פרסים שהחלו את דרכם הבינלאומית בקופרו (קרן קופרו היא עמותה המקדמת את היצירה הקולנועית הישראלית בעולם) והפכו להצלחות מסחררות: "שומרי הסף", "הצלמניה", "לס מואה טמה", "ילדי השמש", "מחסומים", "טהורה לעד". הסרטים יוקרנו בהשתתפות היוצרים בשיחה עם הקהל.

מתי? 8-10 ביוני

איפה? סינמטק תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully