וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך "ידיעות אחרונות" נטע ליבנה עוזב, סיגל בוכריס-רגב תחליף אותו בתפקיד

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 15:53

ליבנה כיהן בתפקיד חמש שנים ועבד בעיתון 11 שנה. סיגל בוכריס-רגב כיהנה בתפקיד העורכת הראשית של רשת מקומוני "ידיעות תקשורת". בהודעת העיתון נמסר כי המהלך הוא "בצל השינויים הארגוניים בקבוצה וכחלק ממהלך איחוד המערכות בין העיתון והאתר"

נטע ליבנה בכנס תמיכה של ארגון העיתונאים בתאגיד השידור. ראובן קסטרו
נטע ליבנה/ראובן קסטרו

עורך "ידיעות אחרונות" נטע ליבנה עוזב את תפקיד עורך העיתון בו כיהן חמש שנים ויעזוב את העיתון לאחר 11 שנה. הוא יוחלף על ידי סיגל בוכריס-רגב, שכיהנה בשנים האחרונות בתפקיד העורכת הראשית של רשת המקומונים "ידיעות תקשורת" מקבוצת "ידיעות אחרונות", כך נמסר היום לעובדי החברה.

בהודעה של "ידיעות אחרונות" לעובדיה נמסר כי "נטע ליבנה, עורך העיתון בחמש השנים האחרונות, מסיים את תפקידו. בצל השינויים הארגוניים בקבוצת 'ידיעות אחרונות' וכחלק ממהלך איחוד המערכות בין העיתון והאתר, יעזוב ליבנה את העיתון לאחר 11 שנים. הנהלת העיתון מודה לנטע על תרומתו ועל פעילותו ארוכת-השנים".

סיגל בוכריס-רגב. ריאן,
סיגל בוכריס-רגב/ריאן

סיגל בוכריס-רגב (53), ילידת קרית גת, נשואה ואם לשלושה, הצטרפה לקבוצת "ידיעות אחרונות" לפני כ-33 שנים. במהלך עבודתה מילאה שורה של תפקידים, בהם עורכת עיתון "ידיעות אשדוד/אשקלון", עורכת "ידיעות ירושלים", סגנית עורכת הרשת המקומונים "ידיעות תקשורת" ובשנים האחרונות העורכת הראשית של הרשת.

"מדובר באתגר עצום ואחריות גדולה", מסרה רגב, "אני מצפה לעבודה משותפת עם העורך הראשי של 'ידיעות אחרונות' ו-Ynet, אבי משולם, ועורך Ynet, גידו רן, ושמחה לעבוד ביחד עם הצוות המקצועי והאיכותי של 'ידיעות אחרונות" ו-Ynet".

לאחר הפרסום הראשון בוואלה! ברנז'ה, בתחילת מרץ הוכרז על מינויו של אבי משולם לתפקיד העורך הראשי של ידיעות אחרונות ו- Ynet. מקבוצת "ידיעות אחרונות" נמסר אז כי מינויו של משולם "נועד להוביל לאיחוד מערכות מלא בין העיתון לאתר". בתפקידו הבכיר הראשון היה משולם (46) עורך אתר וואלה!. בהמשך שימש למשך תקופה קצרה של פחות משנה כעורך עיתון "מעריב", עד שהוחלף ב-2011 בניר חפץ. את תפקידו כמנכ"ל רדיו תל אביב החל משולם ביולי 2012, כשמונה במקומו של דני נישליס, וכיהן בתפקיד כעשור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully