וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזלו הכרטיסים למופע של ברונו מארס, נבחנת אפשרות להוסיף מופע שני

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 11:46

חברת ההפקה לייב ניישן, שאמונה על הבאתו של כוכב הפופ הבינלאומי, הודיעה כי אזלו כל הכרטיסים למופע וכי נבחנת אפשרות להוסיף מופע. ההפקה פנתה לציבור בבקשה "שלא להתפתות ולרכוש כרטיסים באתרי מכירה או ברשתות החברתיות - כרטיסים אלה לא יכובדו. היזהרו מזיופים"

ברונו מארס. John Esparza,
הסתערות. ברונו מארס/John Esparza

תוך שעות ספורות אזלו כל הכרטיסים להופעתו של ברונו מארס בישראל שצפוי להתקיים ב-4 באוקטובר. חברת ההפקה לייב ניישן, שאמונה על הבאתו של כוכב הפופ הבינלאומי, פנתה לציבור בבקשה "שלא להתפתות ולרכוש כרטיסים באתרי מכירה או ברשתות החברתיות - כרטיסים אלה לא יכובדו. היזהרו מזיופים". פארק הירקון יכול להכיל כ-65 אלף איש. עוד נמסר כי לייב ניישן בוחנת את האפשרות לפתוח מופע נוסף וכי נפתחה רשימת המתנה באתר טיקטמסטר.

מארס, מכוכבי הפופ הגדולים של הדור האחרון, עומד מאחורי להיטי ענק כמו "Uptown Funk", "Just the Way You Are", "Grenade", ו"The Lazy Song" והיה שותף גם לשירים "Nothin' on You" של B.o.B ו"Billionaire" של טראווי מקוי. בשנים האחרונות הוא חלק מהצמד סילק סוניק, יחד עם הראפר אנדרסון פאאק. הוא יגיע לישראל כחלק מסיבוב הופעות בינלאומי, כששלושה ימים לפני כן הוא צפוי להופיע בטבילסי שבגאורגיה.

מחירי הכרטיסים עומדים על 385 שקלים לאזור הדשא, 855 שקלים למתחם הגולדן ו-955 שקלים לכרטיס VIP. הנחות מסוימות ניתנות למחזיקי כרטיסי אשראי של כאל, אמריקן אקספרס, MAX, ישראכרט, פליקארד ופאורקארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully