וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגל 25 שנות מצעדי גאווה: ליהי טולדנו מחדשת את "עוד נגיע" שהלחין אביה

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 11:02

האגודה למען הלהט"ב חוגגת 25 שנות מצעדי גאווה בישראל עם ביצוע חדש של ליהי טולדנו להמנון הגאווה של כל הזמנים: "עוד נגיע" ששרה ירדנה ארזי, כתב אהוד מנור והלחין אביה של ליהי - אבי טולדנו

הזמרת ליהי טולדנו מחדשת את השיר "עוד נגיע", שאביה אבי טולדנו היה מיוצריו, לרגל מצעד הגאווה ה-25 בתל אביב, יוני 2023/יח"צ

האגודה למען הלהט"ב חוגגת 25 שנות מצעדי גאווה בישראל עם ביצוע חדש של ליהי טולדנו להמנון הגאווה של כל הזמנים: "עוד נגיע" ששרה ירדנה ארזי, כתב אהוד מנור והלחין אביה של ליהי - אבי טולדנו.

באישור עופרה פוקס-מנור, אלמנתו של אהוד, הוחלפו חלק ממילות השיר על מנת להתאימו לפנייה רב מגדרית. הביצוע המחודש מלווה בקליפ בבימויו של אלעד סגולי המתאר שלוש התרחשויות הנוגעות למאבק היומיומי של הקהילה. בקליפ משתתפים בין היתר השחקנים גל ניסים (מקיף מילאנו), נועם חבר (לאבד את אליס), ואפרת טילמה, בין חלוצות המאבק הלהט"בי והטרנסי בפרט בישראל. עוד לקחו חלק בקליפ: גיבורת הקהילה הגאה, שופטת הכדורגל ספיר ברמן ובת זוגתה בר אווסקר; כתב חדשות 13 עמית קוטלר; ועידן פלג, נער בן 13 שיצא מהארון בפוסט מרגש באינסטגרם וריגש מדינה שלמה, שהצטלם לצד אמו קרן.

המהלך בהובלת מנהל התוכן שלומי לאופר, צוות חברת גרין פרודקשנס שהפיק בהתנדבות את הסרט, ובשיתוף טובורג ישראל וחברת יוניברסל.

צפו בשיר למעלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully