וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוריאל דסקל עוזב את כלכליסט: "מבחינה נפשית אני לא יכול לסקר יותר ספורט"

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 13:01

עיתונאי הספורט הוותיק הודיע כי הוא עוזב את עיתון כלכליסט אחרי 15 שנה בעיתון. בטור פרידה ארוך שכתב בעיתון הסביר דסקל כי אחרי 25 שנה של סיקור ספורט, הוא לא יכול יותר לסקר ספורט "מבחינה נפשית"

עיתונאי הספורט הוותיק אוריאל דסקל הודיע (חמישי) כי הוא עוזב את עיתון כלכליסט אחרי 15 שנה בעיתון. בטור פרידה ארוך שכתב בעיתון הסביר דסקל כי אחרי 25 שנה של סיקור ספורט, הוא לא יכול יותר לסקר ספורט "מבחינה נפשית".

"מתישהו בקריירה שלי הבנתי שאני לא יכול לכתוב רק על הקצה הבידורי של הציר הזה", כתב בטור הפרידה. "שאני לא יכול לכתוב 'רק על ספורט'. כי כתיבה כזו היא בדיוק מה שמנהלי המשחק רוצים: הם מעדיפים שיעסקו בספורט, ולא בשחיתות ובמהלכים המפוקפקים שלהם. אבל אם אתה מתמקד רק בסיקור הספורט, בסיקור ה"מקצועי", אתה כבר לא עיתונאי, אלא בדרן. ואם אתה מסרב להיות בדרן, אתה מותקף פעמים רבות על ידי קוראים וצופים (או בעלי אינטרס) באמירות כמו "למה אתה מערבב פוליטיקה וספורט", "תתמקד בספורט", "באיזו זכות אתה מביע דעה פוליטית בכתבת ספורט". וזה לא מה שייחלתי לו כשנכנסתי לעיתונות הספורט".

"במשך שנים חשבתי שאכתוב על ספורט כל חיי. זו העבודה הכי טובה בעולם: אתה עובד במה שאתה הכי אוהב מגיל 8. אבל כשהאקלים קורס סביבנו, והאנושות מעדיפה לעסוק בסל ניצחון בשנייה האחרונה, או במעבר של שחקן תמורת מאות מיליוני דולרים, אני לא יכול לתרום לזה יותר. אולי בעתיד אחזור לעשות את מה שתמיד רציתי לעשות — לתת למי שהייתי, לילד האובססיבי לספורט, עוד פיסת מידע על התחום שהוא הכי אוהב. אבל כרגע, נפשית, אני כבר לא יכול להיות כתב ספורט".

  • עוד באותו נושא:
  • כלכליסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully