וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמאי ההוליוודי הנודע שהואשם בתקיפות מיניות - חי בישראל

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 18:47

ברזומה של בריאן סינגר נרשמה שורה של שוברי קופות הוליוודיות, אך בשנת 2019 הקריירה שלו נגדעה כשהתפרסמו כנגדו האשמות על תקיפה מינית. מגזין "וראייטי" חשף כי סינגר מתגורר בשנים האחרונות בישראל ומתכנן קאמבק הכולל שלושה סרטים על המזרח התיכון ודוקו על עצמו

בריאן סינגר. Kevin Winter, GettyImages
בריאן סינגר בתקופת נסיקתו/GettyImages, Kevin Winter

הבמאי-תסריטאי היהודי בריאן סינגר, שעזב את הוליווד אחרי שפוטר מהפקת "רפסודיה בוהמית" ונטען נגדו כי תקף מינית קטינים, מתגורר בשנים האחרונות בישראל. כך חשף אמש (רביעי) מגזין "וראייטי".

סינגר זכה בהכרה על עבודתו ב"החשוד המיידי" מ-1995, ונחשב ליוצר פופולרי במיוחד בקרב מעריצי הקומיקס והמדע הבדיוני בעקבות יצירת שני סרטי האקס-מן הראשונים ב-200 ו-2003. היוצר ההוליוודי ככל הנראה מתכנן לעשות קאמבק לאותה תעשייה שממנה נפלט, עם סדרה של שלושה סרטים שינסו לתאר את המתרחש במזרח התיכון ובישראל. על פי הדיווח של "וראייטי", סינגר כבר נפגש עם משקיעים לסרטים, שעלילתו של אחד מהם תתרחש בשנות ה-70, בעוד התקציב של כל סרט יעמוד על סך של עשרה מיליון דולר. עוד דווח כי סינגר עובד על סרט דוקומנטרי במימון עצמי בשם "מאבקיו", שדרכו סינגר מתכנן להתייחס להאשמות על אותן עבירות מיניות.

מאחורי הקלעים של הסרט "רפסודיה בוהמית" בדצמבר 2017, שרר כאוס ומנהלי פוקס התעייפו מהיעדרויותיו הממושכות של סינגר על הסט והחליטו לפטרו ולהחליפו בשחקן-במאי האנגלי, דקסטר פלטשר. אך הכישלון המקצועי שנרשם התגמד אל מול סדרת השערוריות שפורסמו כנגד הבמאי, ובמהלך חמש וחצי השנים שלאחר מכן, סינגר ניסה להחיות שוב את הקריירה עם רימייק בשווי של 80 מיליון דולר לסרט האקשן של שנות ה-80 "סונג'ה אדומה". אך גם ניסיון זה לא צלח כשבשנת 2019 נחשפו כנגדו האשמות שלפיהן סינגר תקף מינית ארבעה קטינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully