וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא לחרטט ולא לבלבל את המוח!": צפו בפיצוץ הגדול בין סתיו לשאר הדיירים

10.6.2023 / 19:21

בפרק של האח הגדול שישודר הערב ברשת 13 פורץ ריב בין שי לבין סתיו לאחר שהאחרונה הגנה על אברהם משום שביקש הרבה קפה למרות שהוא אחראי על קיצוץ התקציב. "אמרת שאת לא אוכלת כלום חוץ מביסקוויטים! את אוכלת כמו כולם פה, די עם החארטות!"

קטע מתוך העונה ה-13 של "האח הגדול", יוני 2023/רשת 13

סתיו ואברהם נגד שאר דיירי האח הגדול: בישיבת תקציב שנערכה בבית האח ביקש אברהם שיזמינו עבורו הרבה קפה אלא שדיירי האח הגדול התרעמו על הבקשה לאור העובדה שאברהם גם אחראי בעקיפין על כך שהתקציב קוצץ בשל הקנסות הרבות שהוא קיבל. הסיטואציה הזו הובילה לריב בין דיירי הבית לבין אברהם וסתיו שנעמדה לצדו.

"הוא לא צריך לקבל קנס על זה שהוא עשה שבעה קנסות ונרדם", הזדעקה שי. סתיו הגנה על אברהם באמרה: "אבל יש לו קושי, מה אתם רוצים? אל תתייחס אליהם אברהם". לאחר שהדיירת לרה אומרת שסתיו אמרה לה "שהיא בכלל לא אוכלת בבית", סתיו זעמה: "אני לא אמרתי שאני לא אוכלת בכלל פה". שי ענתה לה: "אמרת לי שאת לא אוכלת פה כלום חוץ מביסקוויטים". סתיו אמרה: "אמרתי שאני לא מעשנת סיגריות ובמקום סיגריות אני אוכלת ממתקים".

שי השיבה לה: "את אוכלת פה כמו כולם, לא לחרטט ולא להמציא" וסתיו ענתה: "לא לבלבל את המוח". שי זעמה: "מתמסכנת כל פעם מחדש. 'אני לא אוכלת, אני לא אוכלת'. את אוכלת פסטה, את אוכלת קטשופ, את אוכלת סלט. די עם החארטות! די!".

צפו בקטע שישודר במלואו הערב (שבת) באח הגדול (רשת 13)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully