וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שאזלו כל הכרטיסים: ברונו מארס הוסיף מופע שני בישראל

11.6.2023 / 10:00

אחרי שנחטפו כל 62 אלף הכרטיסים למופע של ברונו מארס בישראל ב-4 באוקטובר, "לייב ניישן" הודיעה היום על מופע נוסף של הזמר. המופע השני יתקיים שלושה ימים לאחר מכן, ב-7 באוקטובר, אף הוא בפארק הירקון שבתל אביב. לכל הפרטים

ברונו מארס. John Esparza,
הסתערות. ברונו מארס/John Esparza

אחרי שנחטפו כל 62 אלף הכרטיסים למופע של ברונו מארס בישראל ב-4 באוקטובר, "לייב ניישן" הודיעה היום על מופע נוסף של הזמר. המופע השני יתקיים שלושה ימים לאחר מכן, ב-7 באוקטובר, אף הוא בפארק הירקון שבתל אביב.

הרשמה לרשימת המתנה המאפשרת רכישה מוקדמת תתאפשר עד השעה 16:00 (מי שנרשם אין צורך להירשם שוב) בלינק הזה. התחלת מכירה לנרשמים בהרשמה המוקדמת תתחיל היום החל מהשעה 18.00 (לינק לרכישת כרטיסים מוקדמת יישלח לכל מי שנרשם). התחל המכירה לקהל הרחב: מחר החל מהשעה תשע בבוקר אך ורק באתר טיקטמאסטר בלינק הבא. מחירי הכרטיסים: דשא 385 שקל, גולדן רינג 855 שקל, וי-איי-פי 955 שקל.

מההפקה נמסר כי היא מבקשת "שלא להתפתות ולרכוש כרטיסים באתרי מכירה או ברשתות החברתיות. כרטיסים אלה לא יכובדו. היזהרו מזיופים".

מארס, מכוכבי הפופ הגדולים של הדור האחרון, עומד מאחורי להיטי ענק כמו "Uptown Funk", "Just the Way You Are", "Grenade", ו"The Lazy Song" והיה שותף גם לשירים "Nothin' on You" של B.o.B ו"Billionaire" של טראווי מקוי. בשנים האחרונות הוא חלק מהצמד סילק סוניק, יחד עם הראפר אנדרסון פאאק. הוא יגיע לישראל כחלק מסיבוב הופעות בינלאומי, כששלושה ימים לפני כן הוא צפוי להופיע בטבילסי שבגאורגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully