וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגנים למפקד גל"צ: "תנו קרדיט גם לנגנים שמאחורי השירים"

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 15:14

אדיר וישניה, מנכ"ל עילם, העמותה לזכויות מוזיקאים מבצעים, פנה ביום חמישי לדני זקן, מפקד גל"צ הזמני, בבקשה שבמצעד השבועי "אחד אחד" של גל"צ ייתנו המגישים קרדיטים גם לנגנים שמאחורי השירים. "בכך נקדם את התרבות הישראלית"

אילוסטרציה. ShutterStock
"מאחורי כל שיר שמנוגן עומדים שורה של נגנים מבצעים"/ShutterStock

נגנים מבקש ממפקד גלי צה"ל: הורה למגישי המצעד לתת קרדיט גם לנגנים שמאחור השירים.

אדיר וישניה, מנכ"ל עילם, העמותה לזכויות מוזיקאים מבצעים, פנה ביום חמישי לדני זקן, מפקד גל"צ הזמני, בבקשה שבמצעד השבועי "אחד אחד" של גל"צ ייתנו המגישים קרדיטים גם לנגנים שמאחורי השירים. "במרוצת השנים, גלי צה"ל תרמה תרומה משמעותית לקידום המוזיקה הישראלית והדבר ראוי לציון", כתב וישניה, "מזה עשרות שנים שמוזיקאים רבים, מהמוכרים יותר ומהמוכרים פחות, החסירו פעימה כששירם נכלל במצעד הישראלי של גל"צ. מאחורי כל שיר שמנוגן עומדים שורה של נגנים מבצעים שבלעדיהם הביצוע המוזיקלי לא היה מתקיים בשלמותו".

"ישנם שירים שמהתו הראשון ניתן לזהותם בזכות כישרונו של אותו נגן או נגנית מבצעת", הוסיף וישניה במכתבו. "לביצוע אין גבולות אך יש לו זכויות. אבא, אמא. ועל כן, אני מבקש ממך, כמפקד התחנה - הורה למגישי המצעד הישראלי לתת קרדיט מלא גם למוזיקאים שהם נגנים מבצעים העומדים מאחורי השירים בפסגת המצעדים. הנחלת שינוי זה בתחנתך יקדם עוד יותר את ציבור נגני ישראל לקדמת הבמה ולקשר עם הקהל הישראלי הנהנה מביצועים כחול לבן. בכך נקדם את התרבות הישראלית צעד חשוב נוסף".

  • עוד באותו נושא:
  • גלי צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully