וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתערות מטורפת: אזלו תוך שעות כל הכרטיסים למופע השני של ברונו מארס

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 23:50

תוך שש שעות בלבד אזלו כל הכרטיסים להופעתו השנייה בישראל של הזמר המצליח - כך הודיעה חברת "לייב ניישן" שאמונה על הבאתו של הזמר ארצה. בסך הכול נמכרו 125 אלף כרטיסים לשתי הופעותיו

ברונו מארס. John Esparza,
הסתערות. ברונו מארס/John Esparza

טירוף ברונו מארס: תוך שש שעות בלבד אזלו כל הכרטיסים גם למופע השני של ברונו מארס ב-7 באוקטובר. בסך הכול נמכרו לשתי ההופעות של הזמר - ב-4 וב-7 באוקטובר - 125 אלף כרטיסים.

אחרי שנחטפו כל 62 אלף הכרטיסים למופע של ברונו מארס בישראל ב-4 באוקטובר, "לייב ניישן" הודיעה הבוקר (ראשון) על מופע נוסף של הזמר שיתקיים שלושה ימים לאחר מכן, ב-7 באוקטובר, אף הוא בפארק הירקון שבתל אביב. הערב ב-18:00 כשהחלה המכירה למי שנרשם לרשימת ההמתנה, קרס אתר טיקטמאסטר בשל עומס, ועשרות אלפי גולשים הגיעו אל הודעת שגיאה.

הרשמה לרשימת המתנה שאמורה לאפשר רכישה מוקדמת התאפשרה עד השעה 16:00 היום. בפועל גולשים רבים ברשתות החברתיות דיווחו שהמתינו שעות ארוכות ואז נזרקו ואיבדו את תורם. "הייתי מקום 4000 וזה זרק אותי ונתן לי מספר 67,000!!! ואז זרק שוב!!!", כתבה גולשת. "מה קורה? פשוט בושה!". אחר כתב: "חוצפנים, ממתינים שעות לרכישת כרטיס בהרשמה מוקדמת וזה פשוט קורס!!! עבודה בעיניים".

גולש מתוסכל מצייץ על תלאותיו בטוויטר

מארס, מכוכבי הפופ הגדולים של הדור האחרון, עומד מאחורי להיטי ענק כמו "Uptown Funk", "Just the Way You Are", "Grenade", ו"The Lazy Song" והיה שותף גם לשירים "Nothin' on You" של B.o.B ו"Billionaire" של טראווי מקוי. בשנים האחרונות הוא חלק מהצמד סילק סוניק, יחד עם הראפר אנדרסון פאאק. הוא יגיע לישראל כחלק מסיבוב הופעות בינלאומי, כששלושה ימים לפני כן הוא צפוי להופיע בטבילסי שבגאורגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully