וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לין רותחת על סתיו: "היא מתגרה בי היא כי ניצחה את חבר שלי"

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 10:18

בית האח הגדול סוער אחרי הדחתו המפתיעה של רוי. לין זעמה הבוקר על סתיו אחרי שזו שאלה אותה אם קוביית השוקולד הייתה לה טעימה: "סתומה, שלא תתקרב אליי!". וגם: צפו בקטע שבו רוי הרחיק את לין מעליו לאחר שניסתה לנשק אותו בשידור חי

רוי לין האח הגדול/צילום: רשת 13

ההדחה המפתיעה של רוי מבית האח הגדול מצליחה להסעיר את דיירי הבית ובעיקר כמובן את מי שהייתה בת זוגו בתוך הבית - לין. סתיו ולין רבו אחרי שסתיו שאלה את לין אם הייתה לה טעימה קוביית השוקולד שלקחה. בעקבות השאלה התפרצה לין לעבר סתיו. לאחר מכן אמרה לין בדמעות לחברותייה בבית: "היא מתגרה בי כי היא ניצחה את חבר שלי? אין בעיה, זה יבוא לה באבו-אבוה זה יבוא לה. היא חושבת שהיא יכולה לבוא אליי, אז בוא נראה אותה באה אליי. סתומה. שלא תתקרב אליי".

אתמול במהלך הפרק נרשם רגע מעט מביך. כשדיירי הבית ישבו על הספה בשידור החי ושמעו את ההכרזה על הדיירים שנשארים בבית האח, נותרו בסופו של דבר שני דיירים על קו הסיום - רוי וסתיו. רגע לפני ההכרזה הדרמטית מי מודח משניהם מהבית, הודיע גיא זו-ארץ בשידור חי שהוא יכריז על כך מיד לאחר הפרסומות. באותו רגע נתפסה לין בעדשת המצלמה כופה נשיקה על רוי, בזמן שהוא מנסה להרחיק אותה מפניו.

צפו בשני הקטעים כאן למטה

לין כועסת על סתיו:

רוי מרחיק את לין מפניו כשזו מנסה לנשק אותו:

אתמול כאמור הודח מהבית רוי רייניש אחרי 13 ימים בלבד. כל דיירי הבית, מלבד יובל לוי שצלחה את ההדחה הראשונה מול מאיה, היו מועמדים להדחה. מאיה כאמור הייתה הדיירת הראשונה שהודחה מהבית לאחר שבוע בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully