וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה יהפוך למם": התגובה הבלתי נשכחת של סמואל ל. ג'קסון להפסד בפרס הטוני

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 20:35

השחקן בן ה-74 היה מועמד לפרס שחקן המשנה הטוב ביותר במחזה בטקס הפרסים המרכזי של התיאטרון האמריקני, אך הפסיד אותו לשחקן ברנדון אורונביץ. ברגע ההכרזה, גלגול העיניים של ג'קסון תועד והפך בין רגע לוויראלי | צפו

התאכזב? התגובה של השחקן סמואל ל. ג'קסון בן ה-74 להכרזה על הזוכה בפרס הטוני לשחקן המשנה הטוב ביותר - שלו היה מועמד על תפקידו במחזה "שיעור הפסנתר" - הפכה הלילה (שני) לוויראלית. ג'קסון גלגל את עיניו ברגע ההכרזה על הזוכה בפרס, שהוענק בסוף לשחקן ברנדון אורנביץ בן ה-36 על המחזה "לאופולדשטאט" של טום סטופארד, שגם זכה בפרס המחזה הטוב ביותר.

גלגול העיניים של ג'קסון זכה לתגובות רבות ברשת. "אני בטוח שגלגול העיניים שלו יהיה מם", צייץ אחד הצופים, ואילו אחד אחר כתב כי השחקן "נראה כמו ניק פיורי אחרי שהבין שלא זכה בקטגוריה הזאת", כשהוא מתכוון לדמות שמגלם ג'קסון ביקום הקולנועי של מארוול.

סמואל ל. ג'קסון ולאטניה ריצ'רדסון ג'קסון בטקס פרסי טוני, 12 ביוני 2023. GettyImages
סמואל ולאטניה ריצ'רדסון ג'קסון, הלילה/GettyImages

את המחזה שבו שיחק ג'קסון, העלאה מחודשת של ההצגה "שיעור הפסנתר" של המחזאי האמריקני אוגוסט ווילסון ("גדרות", "הבלוז של מא רייני"), ביימה אשתו, לאטניה ריצ'רדסון ג'קסון. בעבר זכה המחזה בפרס פוליצר לדרמה, ועובד לסרט באותו שם.

ארונוביץ' זכה על תפקידו במחזה "לאופולדשטאט" מתחקה אחר משפחה יהודית עשירה בווינה שנקלעה לזוועות השואה לאחר שנמלטה מהפוגרומים של מזרח אירופה. בנאומו התייחס לנושא האנטישמיות המרכזי במחזה, ובדמעות פנה להוריו ואמר: "הדבר היחיד שרציתי בחיים האלה הוא להיות מסוגל לגמול לכם על כל ההקרבות הגדולות עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully