וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף ברונו מארס: נבדקת אפשרות לפתוח מופע שלישי בישראל

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 10:18

אחרי הסולד אאוטים המהירים של שתי ההופעות של ברונו מארס בישראל, ב"לייב ניישן" שוקלים להוסיף הופעה שלישית של הזמר המצליח בארץ. "זה תלוי בלוח הזמנים שלו, בכסף ובבדיקת הפוטנציאל למכירה של המופע השלישי"

ברונו מארס. John Esparza,
הסתערות. ברונו מארס/John Esparza

טירוף ברונו מארס: אחרי הסולד אאוטים המהירים של שתי ההופעות של ברונו מארס בישראל, ב"לייב ניישן" שוקלים להוסיף הופעה שלישית של הזמר המצליח בארץ. "זה בבדיקות", אומר מקורב להפקה. "זה תלוי בלוח הזמנים של ברונו ואם הוא יוכל להוסיף עוד הופעה ביום אחר. יש לו עוד מופעים במקומות אחרים וזה תלוי אם אפשר יהיה להעביר בזמן את הציוד למקום אחר. זה תלוי גם במשא ומתן על הכסף למופע השלישי ובבדיקת הפוטנציאל למכירה של המופע השלישי".

שלשום כאמור אזלו תוך שעות בודדות כל הכרטיסים גם למופע השני של ברונו מארס ב-7 באוקטובר. בסך הכול נמכרו לשתי ההופעות של הזמר - ב-4 וב-7 באוקטובר - 125 אלף כרטיסים. למעשה, בגלל ההסתערות חסרת התקדים על הכרטיסים במכירה המוקדמת, לא נפתחה בכלל מכירה לקהל הרחב מלבד 2,000 כרטיסים שנמכרו לגולדן רינג. גולשים רבים ברשתות החברתיות דיווחו שהמתינו שעות ארוכות באתר הרכישה ואז נזרקו ואיבדו את תורם. "הייתי מקום 4000 וזה זרק אותי ונתן לי מספר 67,000!!! ואז זרק שוב!!!", כתבה גולשת. "מה קורה? פשוט בושה!". אחר כתב: "חוצפנים, ממתינים שעות לרכישת כרטיס בהרשמה מוקדמת וזה פשוט קורס!!! עבודה בעיניים".

ברונו מארס. Getty Images, עיבוד תמונה
טירוף. ברונו מארס/עיבוד תמונה, Getty Images

מארס, מכוכבי הפופ הגדולים של הדור האחרון, עומד מאחורי להיטי ענק כמו "Uptown Funk", "Just the Way You Are", "Grenade", ו"The Lazy Song" והיה שותף גם לשירים "Nothin' on You" של B.o.B ו"Billionaire" של טראווי מקוי. בשנים האחרונות הוא חלק מהצמד סילק סוניק, יחד עם הראפר אנדרסון פאאק. הוא יגיע לישראל כחלק מסיבוב הופעות בינלאומי, כששלושה ימים לפני כן הוא צפוי להופיע בטבילסי שבגאורגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully