וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הסדרה על שיין וורן הובהלו לבית החולים לאחר סצנת סקס שהשתבשה

15.6.2023 / 0:06

אלכס וויליאמס ומארני קנדי, המשחקים במיני סדרת הטלוויזיה על חייו של שחקן הקריקט המנוח שיין וורן, הובהלו לבית החולים לאחר שנפצעו במהלך צילומי סצנת סקס. מעריציו של וורן יצאו נגד ההחלטה להפיק את הסדרה חודשים ספורים אחרי מותו

הטריילר למיני סדרה "וורני"/channel 9

יותר משנה חלפה מאז מותו של אגדת הקריקט האוסטרלית שיין וורן. עולם הספורט רעד כשהתפרסמו הידיעות הטרגיות על מותו בטרם עת של וורן בזמן חופשה בקוסמוי, תאילנד. אז פורסם גם שסיבת המוות של השחקן בן ה-52 היא התקף לב. הקריירה המסנוורת שלו משתרעת בין השנים 1992 עד 2007, אולם וורן היה גם מעורב בכמה שערוריות מין שאוהדיו חוששים שיוצגו במיני סדרה החדשה שתגולל את חייו. השבוע פורסם כי מי שמגלם את שיין וורן בסדרה, השחקן אלכס וויליאמס, ומי שמגלמת את אשתו לשעבר סימון קאלהאן, השחקנית מארני קנדי, נפצעו במהלך צילומי סצנת סקס לוהטת והובהלו לבית החולים כשהם עדיין "בדמות".

המיני סדרה החדשה של ערוץ 9 על שיין וורן, ששמה "וורני", זכתה לביקורת עוד לפני שיצאה מכיוון ששחקן הקריקט האגדי מת רק במרץ שנה שעברה.

כוכבי הסדרה אלכס וויליאמס ומארני קנדי הם גם חברים טובים מחוץ לצילומים והשניים צילמו סצנה במלבורן, כאשר תפנית מוזרה שלחה אותם לבית החולים. בשיחה עם ה"דיילי טלגרף", קנדי חשפה כיצד סצנת חדר השינה הסתיימה רע מאוד כשהשניים נפלו לרצפה, מה שגרם לוויליאמס לסדוק את החלק האחורי של ראשו - ולקנדי להישאר עם פרק כף יד שבורה. היא סיפרה: "ירדנו במסדרון והיינו אמורים לדחוף אחד את השני לתוך חדר השינה ולנחות על המיטה, אבל שנינו פספסנו לחלוטין את המיטה".

שיין וורן, שחקן קריקט לשעבר. Mark Runnacles, GettyImages
שחקן הקריקט לשעבר, שיין וורן/GettyImages, Mark Runnacles
השחקנים אלכס וויליאמס ומארני קנדי מתוך המיני סדרה "וורני". Nine, צילום מסך
צילומי הסצנה הסתיימו בפציעה/צילום מסך, Nine

היא הוסיפה: "בסופו של דבר ישבנו יחד בחדר המיון, הוא עם תחבושת סביב הראש ואני עם פרק כף היד שלי חבוש". השניים הרגישו מוזר כשהגיעו לבית החולים לבושים בדמויות שהם מגלמים וגילו גם שזהו בית חולים לקשישים. "זה גם כנראה היה די מבלבל עבור כל אחד אחר שם בבית החולים שלא ידע מה קורה", הוסיפה קנדי, "היינו שם רק אלכס ואני עם השיער המחומצן שלנו, עדיין לבושים בתור הדמויות שלנו, יושבים שם מוקפים במטופלים קשישים".

בסופו של דבר, הם הצליחו לראות את הצד המשעשע בסיפור וקנו עבור צוות השחקנים, לכבוד חגיגות סיום הצילומים, ספלים עם תמונה שלהם מבית החולים.

השחקנים אלכס וויליאמס ומארני קנדי. Nine, צילום מסך
השחקנים אלכס וויליאמס ומארני קנדי/צילום מסך, Nine

"תנו לו לנוח על משכבו בשלום"

טריילר של המיני סדרה, שעלה לראשונה בערוץ 9 לפני כשבועיים, לא התקבל יפה בקרב חלק מהצופים. שיין וורן מת מהתקף לב לפני קצת יותר משנה והמיני סדרה בת שתי החלקים אושרה שישה חודשים לאחר מותו. חלק אף טענו שההפקה של הסדרה התחילה כבר שלושה שבועות לאחר המוות.

מעריץ אחד צייץ את דעתו בטוויטר: "האם מישהו אחר חושב שזה מוקדם מדי לתוכנית 'וורני'? לא עברו אפילו 15 חודשים מאז שהוא הלך לעולמו וכבר נראה שהתוכנית צולמה ומוכנה לעלות לשידור. כמה מהר אחרי מותו, מישהו אמר: 'כן, הגיע הזמן לעשות סדרה על חייו?'". משתמש נוסף כתב: "הפרומו הזה היה מגעיל, מביך ומביש. תן לו לנוח על משכבו בשלום".

בתו של שיין, ברוק בת ה-24, דיברה גם על ההחלטה של ערוץ תשע לשדר את הסדרה ואאמרה שהיא מראה על "חוסר כבוד מוחלט", שכן אביה בילה 23 שנים כפרשן של הרשת לסיקור משחקי הקריקט. "האם למישהו מכם יש כבוד לאבא או למשפחה שלו?" היא כתבה בספטמבר שנה שעברה, "הוא עשה כל כך הרבה עבור ערוץ תשע ועכשיו אתם רוצים להמחיז את חייו ואת חיי המשפחה שלנו, שישה חודשים בלבד אחרי שהוא נפטר?".

שיין וורן שחקן נבחרת אוסטרליה. Rob Barbour, GettyImages
"האם מישהו אחר חושב שזה מוקדם מדי לתוכנית 'וורני'?" שיין וורן בתקופתו כשחקן נבחרת אוסטרליה/GettyImages, Rob Barbour

המיני סדרה צולמה בביתו של שחקן הקריקט המנוח במלבורן והיא מציגה גרסה מומחזת של הקריירה הספורטיבית המדהימה של מלך הספינים ועלייתו לתהילה, כולל נישואיו לגרושתו סימון קאלהאן. לפי בכירים בערוץ 9 הם נפגשו עם משפחת וורן במהלך שלבי הקדם הפקה - ומאז הם שינו את הדעה שלהם וכעת הם תומכים בסדרה.

דובר הערוץ אמר ל-Guardian: "המיני סדרה שלנו תהיה חגיגה על חייו של האוסטרלי יוצא הדופן - אדם שחי חיים גדולים ואהב בלהט. יש לנו כבוד עצום לשיין ולכל הישגיו ותקוותנו היא שכל האוסטרלים, כולל משפחתו של וורן, ירגישו שהתוכנית מכבדת את מורשתו ואת חייו".

שיין וורן וסימון קאלהאן. Lucas Dawson, GettyImages
שיין וורן וסימון קאלהאן/GettyImages, Lucas Dawson

האם שערוריות המין יוצגו בסדרה?

לשחקן הקריקט האוסטרלי היו חיי אהבה חסרי מעצורים ואין ספור שערוריות מין מתועדות לפני פטירתו. וורן היה משתמש קבוע באפליקציית ההיכרויות טינדר בשנותיו האחרונות, לפי חברו לורנס מוני. "הוא לא רוצה ללכת לישון לבד", חשף מגיש הרדיו מוני ב-2018, "והוא עשה יותר סקס מלאכול ארוחות ערב חמות".

הוא הכיר את האם החד הורית קים מקגראת' באפליקציה ב-2015, שסיפרה בעבר על חוויותיהם המיניות: "הוא בהחלט לקח פיקוד במיטה. הוא ביקש ממני להישאר עם נעלי העקב הגבוהות שלי בזמן שהוא מצליף בי".

בשנה שלאחר מכן, על פי הדיווחים, הוא נהנה מלילה לוהט עם סימון טון בת ה-24, לאחר שנפגשו באתר המיועד ל"שוגר דדיז". סימון סיפרה אז ל"סאן": "הוא לא הצליח להסיר את ידיו ממני. בקושי שמתי רגל בפתח הבית והוא כבר ניסה להתנפל עליי. הרחקתי אותו ממני לזמן של כ-10 דקות, אבל אז נכנעתי לזה. הוא נשכב מעליי והפשיט אותי".

שיין וורן ואליזבת הארלי. Dave M. Benett, GettyImages
שיין וורן ואליזבת הארלי יצאו בין השנים 2010 ל-2013/GettyImages, Dave M. Benett

ימיו כשחקן קריקט היו שערורייתיים לא פחות. במהלך הקריירה המפוארת שלו, וורן היה מעורב בכמה שערוריות מין, שרובן התרחשו במהלך נישואיו לסימון קאלהאן. חייו האישיים של וורן עלו לכותרות לראשונה בשנת 2000, כאשר איבד את תפקיד סגן הקפטן של נבחרת אוסטרליה לאחר שנחשף כי שלח הודעות מיניות לאחות בריטית - בזמן שהיה נשוי לסימון.

הוא המשיך להתפרסם בשערוריות שלו, כולל שערורייה שהתפרסמה על מפגש עם חשפנית אוסטרלית ב-2003 ועוד מפגש מהביל על מכסה המנוע של מכוניתו, מה שלבסוף הביא לסיום מערכת היחסים שלו עם סימון ב-2005.

שנה לאחר מכן, ב-2006, פורסמם תיעוד של וורן מקיים יחסי מין עם שתי נשים, ורלי אייכהולץ ואמה קירני, כשהוא לבוש בתחתונים. כשנזכר בשלישייה הידועה לשמצה באוטוביוגרפיה שלו No Spin מ-2018, וורן הסביר שאייכהולץ שלחה לו טקסט לאחר ששיחק משחק קריקט מחוזי עבור המפשייר, בה נכתב: "אתה צריך להיות כאן איתמו", יחד עם תמונה שלה ושל קירני מתנשקות, מה שהניע את וורן לעשות את הנסיעה ללונדון ולהצטרך אליהן.

מתוך קלטת הסקס של שיין וורן. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מתוך קלטת הסקס של שיין וורן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חיי הדייטים המתועדים שלו עם השחקנית ודוגמנית אליזבת הארלי בין 2010 ל-2013 החלו גם הם ברגל שמאל כאשר הזוג צולם לראשונה מתנשק מחוץ למלון בלונדון - כשליז הייתה עוד נשואה לארון נאיר, אך מאוחר יותר חשפה שהזוג נפרד לפני כן באופן פרטי. וורן דיבר לעתים קרובות בחום על מערכת היחסים שלו עם השחקנית והזוג התארס שנה לאחר שהכירו. לרוע המזל, השניים ביטלו את האירוסין ופנו כל אחד לדרכו ב-2013, למרות שנותרו חברים קרובים.

שיין וורן מתראיין בתוכנית הבוקר האוסטרלית:

וורן חזר מהר מאוד למסלול ההפקרות שלו לאחר דיווחים שקיים יחסי מין עם 3 עובדות בתעשיית המין ב-2019. על פי הדיווחים ב"סאן" הוא הזמין נשים בזנות לוילה היוקרתית שלו בלונדון, בעלות 2.7 מיליון ליש"ט. וורן שמר על חלונותיו פתוחים במשך השעתיים בהן השתולל עם הנשים, לעיני שכניו הסקרנים.

אין ספק שוורן האגדי חרט את עצמו בפולקלור הספורטיבי ויזכר בהשראה שהעניק למיליונים, אבל בהחלט היו לו רגעים שאולי היה עדיף שפחות נזכור. עד כה לא ברור האם המיני סדרה החדשה הולכת להציג או להזכיר בכלל את השערוריות המיניות הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully