וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שאזלו כל הכרטיסים: אייל גולן פתח הופעה תשיעית בקיסריה

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 15:21

אחרי שתוך שעתיים בלבד אזלו כל הכרטיסים לשש הופעותיו של הזמר באמפי קיסריה, אזלו הכרטיסים לשתי ההופעות הנוספות שהזמר פתח. לאור זאת נפתח תאריך חדש להופעה תשיעית

אייל גולן, אצטדיון בלומפילד, תל אביב, 3 ביוני 2023. ניר אמיתי,
אייל גולן/ניר אמיתי

ממשיך לשבור שיאים: אחרי שתוך שעתיים בלבד אזלו אמש כל הכרטיסים לשש הופעותיו של הזמר באמפי קיסריה, אזלו גם הכרטיסים לשתי ההופעות הנוספות שהזמר פתח. לאור זאת נפתח תאריך חדש להופעה תשיעית - 3 בספטמבר. הפקת המופע פנתה לקהל הרחב בבקשה לרכוש כרטיסים רק דרך קופת תל אביב.

כאמור, אתמול אזלו כל הכרטיסים לשש הופעותיו של הזמר באמפי קיסריה - ב-21,22,26,28,29 באוגוסט. לאור הביקוש נפתחו שני תאריכים נוספים ב-31 באוגוסט וב-2 בספטמבר, שגם להם כאמור הכרטיסים אזלו.

באחרונה הוציא אייל גולן אלבום חדש בשם "2023" שהניב כמה להיטים כגון "עיר נמל", "מתי את חוזרת", "ואת אינך", "פנתרה", "נחמות מתוקות", "תופס לך ת'דמעות" ועוד. במופע יבצע בפעם הראשונה על הבמה את מיטב הלהיטים מתוך האלבום החדש לצד הלהיטים הגדולים מכל השנים.

לפני כשלושה שבועות החליטה פרקליטות המדינה לסגור את החקירה המחודשת נגד אייל גולן ונגד עשרה אנשים נוספים בפרשת הקטינות בשל חוסר בראיות מספיקות. התיק נסגר לפני כעשור, אולם בשנה שעברה חודשה החקירה עקב תלונות חדשות נגד גולן וחבריו. נגד גולן החשד היה הבאה של אדם לעיסוק בזנות ואי דיווח על עבירות מין שהיה עד להן. חשודים נוספים נחקרו גם בחשד לעבירות אינוס ואספקת סמים לקטינות.

מהפרקליטות נמסר כי "לאחר בחינה מעמיקה של תלונות המתלוננות, נוהלה חקירה מקיפה שהתייחסה לכלל החשדות והנתונים שעלו בחקירות. החשודים נחקרו, נערכו עימותים ונחקרו עדים נוספים ובוצעו השלמות חקירה. בסופו של יום נמצא, כי בחקירת המשטרה לא נאספו די ראיות המבססות סיכוי סביר להרשעה ולכן לא ניתן להגיש כתב אישום". ההליך האזרחי ממשיך להתנהל כרגיל. הדיון הקרוב בהליך האזרחי קבוע ליולי.

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully