וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לאברהם: "אנשים כמוך תמיד מרגישים נחותים, זה בדי-אן-איי שלך"

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 16:12

במהלך מריבה שפרצה בין דיירי האח הגדול טען אברהם שגיא נכנס לבית תוך שימוש בפרוטקציה. גיא זעם ותקף אותו מתחת לחגורה: "זאת הבעיה באנשים כמוך, הם תמיד חושבים שהם נחותים. כל הזמן אתה מרגיש מקופח ושאחרים קיבלו פרוטקציה. זו הבעיה בדי-אן-איי שלך". צפו

רוי לין האח הגדול/צילום: רשת 13

סערה חדשה סביב בית האח הגדול: במהלך מריבה שפרצה בין דיירי הבית טען אברהם שגיא נכנס לבית תוך שימוש בפרוטקציה. גיא זעם ותקף אותו מתחת לחגורה: "זאת הבעיה באנשים כמוך, הם תמיד חושבים שהם נחותים. אני בפרוטקציה?! אני?! כל הזמן אתה מרגיש מקופח ושאחרים קיבלו פרוטקציה. זו הבעיה בדי-אן-איי שלך".

שלשום הודח מהבית רוי רייניש אחרי 13 ימים בלבד. כל דיירי הבית, מלבד יובל לוי שצלחה את ההדחה הראשונה מול מאיה, היו מועמדים להדחה. מאיה כאמור הייתה הדיירת הראשונה שהודחה מהבית לאחר שבוע בלבד.

ההדחה המפתיעה של רוי מבית האח הגדול הצליחה אמש להסעיר את דיירי הבית ובעיקר כמובן את מי שהייתה בת זוגו בתוך הבית - לין. סתיו ולין רבו אחרי שסתיו שאלה את לין אם הייתה לה טעימה קוביית השוקולד שלקחה. בעקבות השאלה התפרצה לין לעבר סתיו. לאחר מכן אמרה לין בדמעות לחברותייה בבית: "היא מתגרה בי כי היא ניצחה את חבר שלי? אין בעיה, זה יבוא לה באבו-אבוה זה יבוא לה. היא חושבת שהיא יכולה לבוא אליי, אז בוא נראה אותה באה אליי. סתומה. שלא תתקרב אליי".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully