וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמדורסקי מארח את נינט, מוזיאון זומו בעכו: 6 המלצות לאמצע יוני

עודכן לאחרונה: 15.6.2023 / 8:46

אסף אמדורסקי מגיע לבארבי ומארח שם את נינט, מוזיאון זומו עולה צפונה - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

אפילוג

הספרייה הלאומית נפרדת מקמפוס גבעת רם באירוע מיוחד בהשתתפות חיים באר, גלעד כהנא, דנה מודן, קובי פרג', יאיר ניצני, מיכאל כהן, שיר ראובן, יובל פלוטקין, איה זהבי פייגלין, שרון קנטור, קבוצת התיאטרון של רות קנר, נועם פיינהולץ ועוד. האירוע יציע סיורים, הופעות, מיצגים ומפגשים עם אמנים, אנשי ספר, מוזיקאים וחוקרים ברחבי המבנה ההיסטורי שנחנך ב-1960 ונחשב ליצירת מופת אדריכלית. מופע נעילה: עוזי נבון מארח את אבנר גדסי.

מתי? 21 ביוני, מ-10 עד 23:00

איפה? קמפוס גבעת רם, ירושלים

אסף אמדורסקי מארח את נינט

רגע אחרי שחברו לשיר המשותף "את הורגת אותי" יארח המוזיקאי הנפלא אסף אמדורסקי את נינט טייב - הנפלאה גם היא - בהופעה שהיא למעשה חלק מסדרת ההופעות החדשה שלו במועדון שכוללת את כל הלהיטים הגדולים.

מתי? הערב, 15 ביוני

איפה? בארבי

אורחן זיףזיף

זומו, המוזיאון הנודד, הגיע לעכו. תערוכת הענק של המוזיאון הנודד תוצג הפעם בתוך מבנה נטוש, סמוך לתחנה המרכזית של עכו ותעסוק בהשלכות החיוביות וההרסניות של התיירות, בזהות לאומית ופרטית ובקשר שבין חומר ליצירה. התערוכה תתפרש על שתי קומות של מבנה שהיה בעברו מבנה בירוקרטי ותהפוך אותו לאורחן חי ומזמין. הכניסה חופשית.

מתי? עד 1 ביולי

איפה? זומו עכו, דרך הארבעה 34, עכו (מתחם אגד)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

פסטיבל אינטימדאנס

הפסטיבל המדובר ייפתח בחמישי בתמונע בתל אביב תחת ניהולם האמנותי של ניב שינפלד ואורן לאור. בין השאר יועלו "לך תמצא לך" של טל אדלר אריאלי, "זקיקים וזיקוקים" של ענת גריגוריו ו"ברבי ושלושת הארנבים" של חני סירקיס.

מתי? 15 ביוני עד 17 ביוני

איפה? תיאטרון תמונע תל אביב

אעירה שחר

מופעי שירת הבקשות בבית הקונפדרציה בירושלים בהשתתפות מיטב האמנים והפייטנים: יחיאל נהרי, רפאל ברזני, דניאל נעים, איתן רבני, נתנאל כהן, יהודה ועקנין, דניאל בן עמי, אלעד גבאי, יאיר דלאל, יגל הרוש, אנסמבל שיר ידידות והמוזיקאי אביב בכר, רוני איש-רן וחברי "אורפאנין".

מתי? 19-22 ביוני

איפה? בית הקונפדרציה ירושלים

התנגדויות

תערוכה חדשה בבית ליבלינג, לרגל 20 שנה להכרזת אונסקו על העיר הלבנה כאתר מורשת עולמי. בתערוכה תוצג סדרה של ביטויי התנגדות אומנותיים לאותה הכרזה שיצרו משתתפי הרזידנסי, ולצדם קטעים מתהליך הגשת ההתנגדויות ב-2003. האמנים המשתתפים: סוזנה מריאכר, דניאל צ'צ'יק, ציפה קמפינסקי, עומר קריגר, שיר רז, אלנה שטלצר.

מתי? החל מ-15 ביוני

איפה? בית ליבלינג, אידלסון 29 תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully