וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתם לא נורמליים": ההפתעה המרגשת שחיכתה לגאולה אבן ביום הולדתה במהלך השידור

15.6.2023 / 12:13

לרגל יום הולדתה ה-51 של גאולה אבן החל היום, צוות התכנית "העולם הבוקר" ברשת הפתיע את המגישה בברכת מזל טוב מצולמת מילדיה, שריגשה אותה עד בכי. "אתם לא נורמליים", אמרה אבן בתגובה להפתעה, "אני הולכת להרוג את כולכם למעלה". צפו

גאולה אבן מופתעת בהתרגשות מברכת מזל טוב מילדיה לכבוד יום הולדתה בזמן הגשת תכניתה "העולם הבוקר"/רשת 13

לרגל יום הולדתה ה-51 של גאולה אבן-סער החל היום (חמישי), צוות התכנית "העולם הבוקר" ברשת 13 הפתיע את המגישה בברכת מזל טוב מצולמת מילדיה שריגשה אותה עד בכי. בתה איחלה לה בין השאר "שלעולם לא תהיי לבד" ובנה איחל לה בין השאר "שתחיי עד כמה שיותר". ברקע נשמע קולו של בעלה, ח"כ גדעון סער, שצילם את ילדיהם, קטע אותם ואומר: "יאללה, צריך להספיק לבית ספר". אבן העירה על הקטיעה של סער: "מה הוא מפריע?", ועם זאת הזילה דמעה נרגשת והוסיפה: "איזה מתוקים", וכשהכניסו לאחר מען עוגה וזר לאולפן אמרה: "אתם לא נורמליים! אבל ביקשתי.. אני הולכת להרוג את כולכם למעלה, רק שתדעו לכם. ואני גם אוהבת אתכם. תודה רבה". צפו בקטע (מעל).

אבן השיקה השבוע תכנית חדשה בפריים טיים של רשת 13, "שומרי הסף". התכנית רשמה נתון נמוך במיוחד של 4.2% בלבד, והפסידה גם לקשת שרשמה 12.6% עם העונה החדשה של הסדרה "השוטרים", ועקפו אותה גם ערוץ 14 עם "הפטריוטים" שרשמה 6% והסדרה "שישה אפסים" בכאן 11 שהשיגה 5.7%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully