וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברי גלעד נפרד מרז ישראלי: "נשמה טהורה ומיוסרת שהלכה טרם זמנה"

עודכן לאחרונה: 16.6.2023 / 14:09

רז ישראלי, עד לאחרונה עורך בכיר ב"ישראל היום", הלך אתמול לעולמו בנסיבות טרגיות, כשהוא בן 42 בלבד. עורך "ישראל היום" ספד לו: "הוא יחסר מאוד לחברים שעבדו בעבר לצידו בישראל היום, וכולנו כואבים ומשתתפים בצער המשפחה". אברי גלעד: "הותיר צער נורא"

רז ישראלי. יהושע יוסף,
"נפש עדינה". רז ישראלי/יהושע יוסף

עיתונאים וחברים רבים קיבלו בתדהמה את דבר מותו של רז ישראלי, עורך בכיר לשעבר ב"ישראל היום", שהלך אתמול לעולמו בנסיבות טרגיות כשהוא בן 42 בלבד. עמר לחמנוביץ, עורך "ישראל היום", ספד לו: "רז היה נפש יצירתית ומלאת רגש ועדינות. הוא אהב וחווה תרבות בכל רמ"ח אבריו, ותרם לה תרומה גדולה בעבודה העיתונאית המשמעותית שלו. הוא יחסר מאוד לחברים שעבדו בעבר לצידו בישראל היום, וכולנו כואבים ומשתתפים בצער המשפחה".

אברי גלעד הקדיש את טורו השבועי "לעילוי נשמת רז ישראלי ז"ל, העורך המקסים שלי ב'ישראל היום', שהייתי אמור להשיא אותו עם בן זוגו, אך נפרדו, ופוטר, והוליך עצמו לעולמו שלשום, והותיר צער נוראי על נשמה טהורה ומיוסרת שהלכה טרם זמנה. אהבתי אותך רז. תנוח בשלום".

כתב הבידור והתקשורת של "ישראל היום" ערן סוויסה, חברו של רז ישראלי, ספד לו אף הוא: "במשך לא מעט שנים פתחנו יחד את היום וגם סגרנו אותו. הוא היה כמעט היחיד שהסכמתי לשתף בסיפורים ואייטמים עוד לפני שבכלל יצאו לעולם, ובכל פעם התרגש כאילו זה הסיפור הראשון שלנו יחד. רז היה פותר דילמות, מזקק סיפורים ומשדרג כל טור בינוני למצוין. הוא היה שקט ועדין כלפי חוץ, אבל בפנים הכל בעבע. רז היה חבר, עיתונאי, עורך ואיש נדיר".

המגישה פאולה רוזנברג ספדה לו: "רז ישראלי היה העורך של הטור שלי ב'ישראל היום' אבל בזכות הנשמה היפה והחכמה והעדינה והטובה שלו הפכנו להיות מעבר לכותבת ולעורך. רזוש נפרד מהעולם הלילה ואני רוצה שתדעו שחי בעולם האיש המיוחד הזה, שהיה מלא רגש וסקרנות ותשוקה לחקירה פנימית ורצון אמיתי לחיות ולשמוח ולשמח. היינו אמורים להיפגש לקפה בשבוע שעבר ונסיבות החיים גרמו לדחיית הפגישה לשבוע הבא, והקפה הזה כבר לא יקרה בעולם הזה. אתגעגע לראייה העמוקה והרגישה שלך. הפסדנו את כל הדברים המדהימים שעוד יכולת לעשות כאן. אוהבת אותך".

ישראלי החל את דרכו בתחום התקשורת בשנת 2009 במגזין "רייטינג" ככתב מגזין ומבקר מוזיקה. בשנת 2013 שימש כסגן עורך במדור התרבות של עיתון "מעריב" ואתר החדשות nrg, בו היה בעל הטור "מארז תרבות". במהלך אותה תקופה, שימש ככתב מגזין במקומון "עכבר העיר". לאחר מכן, החל את פועלו כסגן עורך גם בעיתון מעריב לנוער. בשנת 2017, לאחר שעזב את עבודתו ככתב ב-nrg, החל לשמש ככתב תרבות ומבקר מוזיקה בישראל היום.

בעיתון הוא הפיק וערך פרויקטים מיוחדים, ובהמשך התמנה לתפקיד מנהל ערוצי תוכן בעיתון ובאתר. ב-2022 מונה לעורך מגזין "שישבת" של ישראל היום, ומספר חודשים לאחר מכן סיים את תפקידו. אתמול כאמור הלך לעולמו בנסיבות טרגיות.

רז ישראלי יובא למנוחות ביום ראשון בבית העלמין "תל רגב", חלקת דרכי שלום, בשעה 16:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully