וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני כבר שבוע דואב והמום": שלמה ארצי נפרד מחברו הטוב ביותר שמת במפתיע

עודכן לאחרונה: 16.6.2023 / 15:05

המוזיקאי נפרד מ"אלעדיק", חברו הטוב ביותר שעליו כתב מדי שבוע בטוריו ב"ידיעות אחרונות", שהלך לעולמו במפתיע בשבוע שעבר. אמש בהופעתו באמפי קיסריה הקדיש לזכרו את "לב שבור לרסיסים": "הוא מת לי. החבר הכי טוב שלי. הוא היה חלק ממני ואני ממנו. שני חברים נטו"

המוזיקאי שלמה ארצי נפרד בכאב מ"אלעדיק", חברו הטוב ביותר שעליו כתב מדי שבוע בטוריו ב"ידיעות אחרונות", שהלך לעולמו במפתיע בשבוע שעבר. אמש בהופעתו באמפי קיסריה הקדיש לזכרו את "לב שבור לרסיסים", שהיה השיר האהוב ביותר על אלעדיק. צפו בביצוע למעלה.

בטורו הבוקר ב"ידיעות" כתב ארצי: "טוק־טוק־טוק, מלאך המוות בא. אלעדיק - זוכרים אותו? הוא היה גיבור הרבה טורים פה. ציטטתי אותו, שוחחנו בנוכחותכם, אפילו התווכחנו. זוכרים? אז הוא מת לי. החבר הכי טוב שלי, המיוחד והחכם באדם. ככה לפתע, בלי הודעה מוקדמת, בליל שישי שעבר אחרי ארוחת הערב. צנח ומת. לא, לא. הוא לא היה המצאה טורית או דמות פיקטיבית. הוא היה אלעד חי ונושם ובועט, גבוה, חתיך, חכם, נשוי ואב לשתי בנות מהממות שקראתי לו אלעדיק.

"הוא היה חלק ממני ואני ממנו. שני חברים נטו. שני מכורים על פרננדו פסואה (המשורר הפורטוגזי), הוא על אוכל טוב (אני על סביר), ושנינו על אספרסואים סטייל ג'ורג' קלוני, על הבנת שוק ההון והשלטון, על דאגה למדינה ואהבה לתרבות ("פגשת את טרנטינו?" סימס. "אני מקנא"). הדיבור האחרון שלנו היה בבוקר שאחרי עכו, כשכרגיל סיים לקרוא את הטור וסימס לדווח. זה לא מקום לווידויים. אבל יש להניח שאתם מבינים מה אני חש כשהחצי השני החברי שלי איננו. כבר שבוע המום, כואב ודואב, או במילה אחת - אוייי. בהלוויה השמיעו את 'אבסורד'. אבל השיר שאלעדיק באמת הכי אהב (משלי) היה 'לב שבור לרסיסים'. כה אבסורדי. לב גדול צנח על הרצפה פתאומית ונשבר ומת. אוי לי ולנו".

  • עוד באותו נושא:
  • שלמה ארצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully