וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל השריפות: הופעתה של להקת איפה הילד הערב באמפי שוני נדחית

עודכן לאחרונה: 17.6.2023 / 15:28

עקב השריפות שפרצו באזור יער בנימינה, הסמוך לפארק ז'בוטינסקי (שוני), ההופעה של להקת איפה הילד שהייתה מתוכננת להערב, נדחית למועד חדש

חמי רודנר איפה הילד. יורם אלוש,
איפה הילד?/יורם אלוש

המופע של להקת איפה הילד, שאמור היה להתקיים הערב (שבת) באמפי שוני, נדחה בשל השריפות שפרצו באזור, כך מעדכנת חברת זאפה. המופע נדחה למוצאי שבת, 29 ביולי 2023, גם כן בזאפה אמפי שוני, והכרטיסים שנרכשו להערב תקפים לתאריך החדש.

קבוצת זאפה מחדדת ומוסרת כי לא נגרם נזק לאמפי שוני. "ההחלטה על דחיית ההופעה של איפה הילד נובעת מנקיטת משנה זהירות", מסר אסף מור, סמנכ"ל השיווק של קבוצת זאפה. "ההופעות הבאות המתוכננות בזאפה אמפי שוני יתקיימו כמתוכנן".

כוחות משטרת ישראל וכיבוי האש פועלים באזור יער בנימינה בסמוך לפארק ז'בוטינסקי (שוני) בעקבות שריפה גדולה שמתפשטת במקום. עקב הרוחות טרם הושגה שליטה, נכון לעת פרסום הידיעה. השוטרים פועלים להרחיק מהאזור את האזרחים, במקביל למאמצי הכיבוי שנמשכים, וכן בשלב זה נסגר לתנועה כביש 652.

תושב בנימינה בן 59 נעצר לחקירה בחשד לגרימת השריפה ברשלנות, לאחר שנצפה שורף ניירות במקום. המשטרה קוראת לציבור להימנע מהגעה למקום, על מנת למנוע כל סכנה לציבור ולהשאיר את צירי התנועה פנויים להגעת כוחות כיבוי והצלה נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully