וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בעיית שלושת הגופים": נטפליקס חושפת טיזר ותאריך לסדרה החדשה של יוצרי "משחקי הכס"

18.6.2023 / 9:33

דיוויד בניוף ודן וייס חוזרים עם הסדרה החדשה והמדוברת "בעיית שלושת הגופים", המבוססת על ספרו זוכה פרס ההוגו היוקרתי של ליו צשין. נטפליקס חשפה הלילה מועד לעלייתה של הסדרה וגם טיזר מושקע ומסקרן. צפו

טיזר לסדרה "בעיית שלושת הגופים"/נטפליקס

במסגרת אירוע "טודום" שהועבר הלילה (בין שבת לראשון) בהזרמה ישירה מסאו פאולו, ברזיל, חשפה נטפליקס טיזר ראשון לאחת הסדרות החדשות המסקרנות ביותר שלה: "בעיית שלושת הגופים" ("The Three-Body Problem"). אגב כך חושפת נטפליקס שהסדרה צפויה לעלות לשירות בינואר 2024.

מדובר בסדרה השנייה (אחרי "החוג לאנגלית") במסגרת חוזה תשע הספרות שחתמה נטפליקס עם דיוויד בניוף וד"ב וייס, יוצרי "משחקי הכס" - עיבוד לטרילוגיית רבי המכר של ליו צשין, זוכה פרס הוגו היוקרתי - שניתן מדי שנה ליצירות המדע הבדיוני והפנטזיה הטובים ביותר. בניגוד ל"החוג לאנגלית", וייס ובניוף היו מפיקים אחראיים אך לא יצרו וכתבו את הסדרה, הפעם זו סדרה שלהם בדומה ל"משחקי הכס".


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

דיוויד בניוף וד.ב. וייס. GettyImages
הרפתקה ראשונה מחוץ לווסטרוז. דיוויד בניוף (מימין) וד"ב וייס/GettyImages

עלילת "בעיית שלושת הגופים" מתארת את המפגש הראשון אי פעם בין האנושות לבין אוכלוסיית חייזרים מפותחת. על רקע המהפכה התרבותית בסין, פרויקט צבאי סודי שולח אותות לחלל בתקווה ליצור קשר עם חייזרים. חברה חייזרית על סף הכחדה מיירטת את השדרים ומחליטה לפלוש לכדור הארץ. הקהילה האנושית מתפצלת בין הכנה למלחמה לבין נכונות להושיט יד ולקבל את הכובשים החדשים כברכה לשחיתות הפושה בכדור הארץ. תיאור העלילה מתואר בקפיצות זמן בין עבר, הווה ועתיד. אף שההתרחשות היא בסין, הסדרה דוברת אנגלית, ולמעלה תוכלו לצפות בטיזר שלה עם תרגום לעברית.

מעניין לציין שהספר הראשון בסדרה כבר זכה השנה לעיבוד מושקע אחר שמקורו בסין, ואף שהתקציב שלו נמוך בהרבה מזה שנטפליקס השקיעה בגרסה שלה, הוא זוכה לביקורות מצוינות. למעוניינים, הסדרה זמינה במלואה ובאופן רשמי ביוטיוב עם תרגום לאנגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully