וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרה "FUBAR" בכיכובו של ארנולד שוורצנגר חודשה לעונה שנייה בנטפליקס

18.6.2023 / 11:08

קומדיית האקשן בכיכובו של שוורצנגר תשוב לעונה שנייה, כך הודיע השרירן עצמו הלילה במסגרת אירוע "טודום" של נטפליקס, ואגב כך הציג את פספוסי העונה הראשונה. צפו

פספוסים של הסדרה "FUBAR"/נטפליקס

נראה שבסך הכל טוב לארנולד שוורצנגר בטלוויזיה. הסדרה בכיכובו, "FUBAR", חודשה על ידי נטפליקס לעונה שנייה, כך הודיע השרירן האוסטרי בעצמו הלילה (בין שבת לראשון) במסגרת אירוע "טודום", שהועבר בהזרמה ישירה מסאו פאולו, ברזיל.

"FUBAR" היא הסדרה הראשונה שכוכב הקולנוע משחק בה, וגם מפיק בפועל - קומדיית אקשן ששמה הוא ראשי תיבות צבאיים אמריקאים: fucked up beyond all repair. שוורצנגר מגלם את לוק ברונר, פעיל CIA ותיק על סף פרישה, אבל זרי הדפנה של שנות הזהב נאלצים לחכות כאשר הוא נקרא למשימה סמויה אחרונה: הצלת פעילה אחרת של הסוכנות, שבמקרה היא גם בתו. מוניקה ברברו ("אהבה בשחקים: מאווריק") מככבת לצדו של השרירן ותכופות אף גונבת את ההצגה, ומלבדם כולל הקאסט גם את ג'יי ברושל ("כשכבר פוגש אישה"), פורצ'ן מייסטר ("מינדי") טראוויס ואן ווינקל ("את"), אנדי באקלי ("המשרד") וגבריאל לונה ("סוכני שילד").


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

ארנולד שוורצנגר בסדרה "FUBAR". Christos Kalohoridis/Netflix,
כבשה את המקום הראשון. "FUBAR"/Christos Kalohoridis/Netflix

לאחר בכורת הסדרה במאי, "FUBAR" אגרה 88.94 מיליון שעות צפייה בארבעת ימי הזמינות הראשונים שלה, כך על פי דיווחי נטפליקס, מה שעזר לה להפוך לסדרה הנצפית ביותר של השירות באותו שבוע, מדיחה בכך את המלכה שרלוט מ"סיפור ברידג'רטון" אחרי שלושה שבועות שבהם חלשה על הפסגה.

בנוסף להכרזה על עונה שנייה, נטפליקס שיתפה במסגרת האירוע את פספוסי העונה הראשונה, והם מבדרים בהחלט. צפו בהם למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully