וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השידוך נועד לכישלון, לכן הוא נעשה": כוכבת "חתונמי" החליטה לענות לקולגה שתקף

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 18:30

העובדת הסוציאלית נעם כהן, ששודכה למשה בן דוד, נתקלה בפוסט בקבוצה סגורה בפייסבוק שמתח ביקורת על ההתאמה בינה לבין משה. הכלה לא נשארה אדישה והחליטה לענות: "אני מציעה לכם לעקוב אחר ההתפתחויות העונה. מי יודע, אולי תופתעו".

חתונמי חתונה ממבט ראשון משה נעם. קשת 12, צילום מסך
נעם ומשה/צילום מסך, קשת 12

אחד השידוכים העונה ב"חתונה ממבט ראשון" שעוררו הכי הרבה דיונים היה השידוך בין משה בן דוד לבין העובדת הסוציאלית נעם כהן. רבים ברשתות החברתיות מתחו ביקורת על ההחלטה של ההפקה לשדך למשה את נעם, על אף בקשתו המפורשת לא להשתדך לעובדת סוציאלית.

בעמוד הפייסבוק של קהילת העובדים הסוציאליים בישראל, אחד החברים בקבוצה אמר את דעתו על הקשר הנרקם בין משה לנעם. "השידוך בין העו"סית והחתן הוא מהנבזיים שנעשו בתולדות התכנית", כתב חבר הקבוצה. "החתן של העו"סית מגעיל אליה ודי ניכר ששאר הדברים שמפריעים לו בה נובעים מזה שהיא מייצגת עבורו עו"סיות והוא כועס על עו"סיות. הגיל, רגישות היתר שלה, הכול תירוצים זה העניין.

"נראה שזה אכן נוגע לו בפצע אישי וכואב. הוא אמר אלף פעם שקשה לו עם עו"סיות, שיש לו כעסים לא פתורים ודי הובן שלשדך אותו עם עו"סית הוא לא רעיון הגיוני. זה פצע עמוק ובסיסי שדורש טיפול, לא שידוך בטלוויזיה. זה עמוק וכנראה כואב לו אישית מכדי שיהיה בכלל סיכוי בתוכנית כזאת כאשר במקום טיפול מעמידים אותו מול עו"סית שאין לה סיכוי מול הדעות הקדומות המוטמעות בו (...). זה שידוך שנועד לכישלון, ולכן הוא נעשה".

נעם כהן חתונמי עונה לקולגה. קשת 12, צילום מסך
נעם כהן חתונמי עונה לקולגה/צילום מסך, קשת 12

כשנעם נתקלה בפוסט בקבוצה הסגורה, היא החליטה לענות תוך שהיא משגרת כמה רמזים על המשך הזוגיות שלה ושל משה: "אני מרשה לעצמי להגיב פה דווקא כאשת מקצוע ולא כמשתתפת בתוכנית. אני פונה אליכם בבקשה אחת - אנא מכם, אל תתפתו לנתח את הדמויות על פי פרק וחצי שראיתם במסך. בבקשה הזכירו לעצמכם שאנשים הם מורכבים ובכל תוכנית טלוויזיה באשר היא אין מספק זמן להציג את המורכבות הזו. אני מציעה שבפעם הבאה שאתם מתכוונים לשפוט אותי או מי מחבריי האמיצים, תעצרו ותזכרו שאנחנו עשויים מכמה שכבות ורבדים. אני מציעה לכם לעקוב אחר ההתפתחויות העונה. מי יודע, אולי תופתעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully