וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עידן עבר התעללות באח הגדול, הוא הושפל פה": כשיענקי התפוצץ על הדיירים

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 23:27

אחרי ההדחה המפתיעה של עידן מבית האח הגדול בשבת האחרונה, יענקי מתח ביקורת חריפה על דיירי הבית וטוען שעידן עבר השפלה נוראית בתוך הבית: "עידן חשב שאם הוא יתחנף ויהיה חבר של אנשים שצחקו עליו, הוא יצא גיבור. הוא עבר אלימות, אנשים ירדו עליו והביכו אותו"

יענקי האח הגדול/צילום: רשת 13

נאום התוכחה של יענקי: אחרי ההדחה המפתיעה של עידן מבית האח הגדול בשבת האחרונה, יענקי מותח ביקורת חריפה על דיירי הבית וטוען שעידן עבר השפלה נוראית בתוך הבית. "עידן עבר פה התעללות ברמות שאין לתאר ולשער ואני חושב שהוא הפך מבן אדם חזק למושא להתעללות נוראית", אמר יענקי לדיירי הבית לאחר שכינס אותם כדי לשוחח איתם בנושא בפרק ששודר (ראשון) ברשת 13. "הוא כנראה לא היה מסוגל לצאת מזה. אני לא מדבר פה על אף אחד באופן אישי. אני עשיתי עם עצמי מחשבה עמוקה מה אני יכול לעשות בשבילו, ואני רוצה שכל אחד ואחת יעשו פה חשבון נפש למה עידן הלך".

בשיחה עם בן ואברהם המשיך יענקי וטען כי עידן חווה אלימות של ממש. "האלימות שהוא עבר כאן בשבוע האחרון - הוא עבר אלימות שאין לתאר. הוא עבר התעללות, הוא הושפל, אנשים ירדו עליו, אנשים הביכו אותו, והוא במקום לצאת מזה גיבור - הוא התחנף". אברהם הסכים עם יענקי: "זה לא הבן אדם. הוא אמר שגם כשהוא היה ילד היו עושים לו את זה, אז הוא כבר סיגל לעצמו לצחוק מזה". יענקי המשיך: "עידן חשב שאם הוא יהיה חבר של אנשים שצחקו עליו, הוא יצא גיבור - והוא עכשיו יצא הביתה בטעות. עצוב מאוד ודוחה אפילו. זה בושה וחרפה מה שהוא עבר פה". אברהם הוסיף: "תודה רבה לך יענקי, אני הייתי בטוח שאני לא רואה נכון את המציאות".

צפו בקטע בראש הכתבה

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully