וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות: "הביטול של 'וונדר וומן 3' גורם לי להרגיש מועצמת"

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 9:55

השחקנית הישראלית אמנם התרגשה לחזור לסיפור חדש של גיבורת העל, אבל עכשיו כשהתוכניות ירדו מהפרק היא מספרת בריאיון שהיא רק התחזקה. "העובדה שאני לא צריכה לשבת בשקט בבית ורק לחכות להצעה הבאה - גורמת לי להרגיש מועצמת"

טריילר הסרט "וונדר וומן"/טוליפ מדיה

גל גדות כבר עם הפנים קדימה. אף שהצהירה בעבר שהיא מתרגשת לקראת הרפתקאות חדשות של וונדר וומן, היא נאלצה להסתגל לנוכח החדשות על ביטול הפרויקט בדצמבר האחרון, עם החלפת האוחזים במושכות של DC קומיקס מבית וורנר ברדרס דיסקברי.

"העובדה שאני לא צריכה לשבת בשקט בבית ורק לחכות להצעה הבאה היא משהו שגורם לי להרגיש מועצמת", אמרה השחקנית הישראלית לאתר "טוטאל פילם". "אני נהנית לעשות את זה - זה מחזיק אותי בחיים. אני לא הולכת לעשות רק את הפרויקטים שלי, אני עדיין מתכוונת לעבוד כשחקנית להשכרה. אבל העובדה שאני יכול להמשיך ולספר את הסיפורים שאני מתלהבת מהם - מרעיונות שהגיתי או כאלה שנראים לי מרתקים והגיעו מאנשים שרוצים לשתף איתנו פעולה - זה דבר מדהים".

כזכור, ב-DC הביאו הנהלה חדשה: פיטר ספרן וג'יימס גאן, שזכה להצלחה רבה במארוול עם סרטי "שומרי הגלקסיה", ונקראו לשנות מן היסוד את מה שקורה אצל המתחרה. רוב הסרטים העכשוויים של האולפן לא התעלו. "הפלאש" החדש אמנם זוכה לביקורות טובות, אבל מאכזב מאוד בקופות. עוד לפניו הפרק השני בסדרת "וונדר וומן" זכה לביקורות פושרות והישגים מסחריים סבירים בלבד. גם "בלאק אדם" ו"שהאזאם! 2: זעם האלים" לא ממש ריסקו את הקופות. גאן כבר המחיש את מגע הקסם שלו ב-DC כשביים את הגרסה המחודשת של "יחידת המתאבדים", ובוורנר מקווים שיעשה זאת עבור כל הפרויקטים של זרוע הקומיקס.

גל גדות ב"וונדר וומן 1984". טוליפ מדיה,
כבר לא וונדר וומן, וזה בסדר. גל גדות/טוליפ מדיה

אחרי הדיווחים בדצמבר 2022 על כך שהסרט השלישי בסדרת "וונדר וומן" לא יצא לפועל, במאית הסרט פטי ג'נקינס סיפרה מה באמת קרה מאחורי הקלעים ומה הוביל לכך. "כשהתחילו תגובות נגד על כך ש'מלחמת העולם השלישית' לא קורה, החלו להתפשט סיפורי קליקבייט שקריים שלפיהם אני זו שהרגה אותו או שעזבתי. זה פשוט לא נכון", כתבה הבמאית. "מעולם לא עזבתי. הייתי פתוחה לשקול כל דבר שיבקשו ממני. הבנתי שאין שום דבר שיכולתי לעשות כדי לקדם משהו בזמן הזה. DC כמובן קבורה בשינויים שהם צריכים לעשות, אז אני מבינה שההחלטות האלה קשות כרגע.

"אני לא רוצה שמה שהיה מסע יפה עם וונדר וומן יסתיים בנימה שלילית", הוסיפה ג'נקינס. "כל כך אהבתי וזכיתי להיות האדם שזכה לעשות את שני סרטי וונדר וומן האחרונים. היא דמות מדהימה. החיים בתוך הערכים שלה ובסביבתם הופכים אדם לאדם טוב יותר בכל יום. אני מאחלת לה ולמורשתה עתיד מדהים, איתי או בלעדיי".

הבמאית הוסיפה ושיבחה את כוכבת הסרטים: "וגל... גל גדות. מאיפה אני בכלל מתחילה? גל היא המתנה הכי גדולה שקיבלתי בכל המסע הזה. חברה אהובה, השראה ואחות. אין מילים שאני יכולה להשתמש בהן כדי לתאר עד כמה היא קסומה. היא ההתגלמות המהלכת של וונדר וומן בחיים האמיתיים ואדם טוב יותר מכפי שהעולם יכול לדמיין. בכל מיליוני הרגעים שביליתי איתה לא ראיתי פחות זה אפילו פעם אחת. היא מתנה לעולם הזה, ועוד יותר, בשבילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully