וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איפה הילד", אריאל זילבר וליאור סושרד: המדריך המלא לחגיגות "לילה לבן" בתל אביב

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 12:04

אז מה צפוי בלילה הלבן בחמישי הבא? הופעות של "איפה הילד" וקרולינה בגן הפסגה ביפו; קותימן יופיע בפארק התחנה; הופעות של נורית גלרון ואריאל זילבר במשכן לאמנויות הבמה, ועוד ועוד

איפה הילד/צילום: אסף נבו

ביום חמישי הבא (29 ביוני) תל אביב תחגוג "לילה לבן" ברחבי העיר. כמיטב המסורת, גם השנה מדובר בחגיגה שתכלול עשרות אירועים הנערכים במקביל בכל רחבי העיר - בחוצות ובמרכזי התרבות - משעות הערב המוקדמות אל תוך הלילה. רוב האירועים בחינם או בתעריפים מוזלים.

אז מה צפוי? הופעות של "איפה הילד" וקרולינה בגן הפסגה ביפו; קותימן יופיע בפארק התחנה; הופעות של נורית גלרון ואריאל זילבר במשכן לאמנויות הבמה; מיצגי אומנות לאורך שוק התקווה, הופעה של להקת "שפתיים", סיורים בעקבות בתי הכנסת הנסתרים של השכונה, בתים מארחים ודוכני אוכל, פסטיבל אנימיקס לאנימציה, הופעה של נקמת הטרקטור וגבע אלון בתל ברוך, ליל מכשפות וקסמים בבית אריאלה, תום יער במופע סטנדאפ, ליאור סושרד במוזיאון תל אביב ועוד ועוד.

חמי רודנר איפה הילד. יורם אלוש,
איפה הילד/יורם אלוש

מסורת חגיגות הלילה הלבן החלה ביולי 2003 כאשר הכריז אונסק"ו על "העיר הלבנה" של תל אביב בתור אתר מורשת תרבות עולמית. מאז ההכרזה, בכל שנה, מציינת עיריית תל אביב-יפו את הכרזת אונסק"ו בסדרת אירועי ה"לילה לבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully