וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנצור את הרגע הזה לכל חיי": התמונה המרגשת שפרסמה בתו של ברוס וויליס

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 13:01

השחקנית רומר וויליס בת ה-34 שיתפה באינסטגרם תמונה מרגשת של אביה, השחקן ברוס וויליס שאובחן באחרונה עם דמנציה, אוחז בידיו את בתה התינוקת בת החודשיים: "האהבה שלו כלפי הבת שלי כל כך טהורה. אבא, יש לי מזל ענק שיש לי אותך"

ברוס ויליס/עריכה: אמיר קוטיגרו

השחקנית רומר וויליס בת ה-34, בתם הבכורה של דמי מור וברוס וויליס, שיתפה באינסטגרם תמונה מרגשת של אביה, השחקן ברוס וויליס שאובחן באחרונה עם דמנציה, אוחז בידיו את בתה התינוקת בת החודשיים. רומר העלתה את התמונה לרגל יום האב שחל השבוע וכתבה: "לראות את אבא שלי מחזיק את בתי זה משהו שאנצור בלבי לשארית חיי. המתיקות והאהבה שלו כלפיה כל כך טהורות ויפות. אבאל'ה, יש לי מזל כל כך ענק שיש לי אותך. תודה שהיית האבא הכי אוהב, מגניב ומשתטה".

וויליס בן ה-67 פרש מקריירת המשחק בשנה שעברה לאחר שאובחן עם אפאזיה - פגיעה נוירולוגית בשפה שנגרמת כתוצאה לרוב מאירוע מוחי. בפברואר חשפה משפחתו כי הכוכב של סדרת סרטי "מת לחיות" ושל עשרות סרטים רבים נוספים לקה גם בדמנציה מתקדמת. בהודעה מטעם משפחתו נמסר: "רצינו למסור עדכון על מצבו של בעלנו, אבינו וחברנו האהוב. מצבו הולך ומידרדר וכעת הוא אובחן עם דמנציה פרונטו-טמפורלית (FTD). זו מחלה קשה מאוד שמעולם לא שמענו עליה ויכולה לפגוע בכולם. כיום אין טיפול למחלה הזו".

ברוס וויליס ויליס. אינסטגרם, צילום מסך
ברוס וויליס, בתו ונכדתו/צילום מסך, אינסטגרם

לפני כשלושה חודשים דווח כי השחקנית דמי מור, אשתו לשעבר וויליס, עברה לגור איתו ועם אשתו הנוכחית אמה המינג וויליס כדי לסייע להם בטיפול בו. לפי הדיווח, דמי בת ה-60 עברה לגור בדירה עם ברוס (67), אמה (44) ושתי בנותיהן בנות 10 ו-8 "והיא לא מתכוונת לעזוב עד הסוף", מסר מקור לאתר.

"בתקופת הקורונה ולאחר מכן אנשים מלבד המשפחה לא הבינו למה דמי מבלה כל כך הרבה זמן בבית של ברוס ואמה אבל עכשיו הכול הגיוני. דמי קיבלה החלטה לוודא שכל יום שברוס בחיים יהיה מלא באהבה", מסר המקור.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ברוס ויליס וויליס. אינסטגרם, צילום מסך
ברוס ויליס/צילום מסך, אינסטגרם

ימים ספורים לפני כן פורסמו תמונות פפארצי של ברוס וויליס, לראשונה מאז שמשפחתו חשפה כי אובחן עם דמנציה. וויליס נראה עם סוודר כחול, נעלי ספורט וכובע צמר הולך בקליפורניה כשהוא מלווה בשני חברים שאוחזים בקפה.

בעקבות כך פנתה אשתו אמה לצלמי הפפארצי בבקשה שיחוסו על בעלה החולה ויתרחקו ממנו. בסרטון שהעלתה לאינסטגרם שלה אמרה: "אני פונה לכל הצלמים שמנסים לתפוס תמונה בלעדית של בעלי - תנו לו ספייס. אני יודעת שזו העבודה שלכם אבל בבקשה תתפסו מרחק ממנו. אל תצעקו לעברו, תשרקו לעברו ותשאלו אותו 'מה שלומך' או שאלות מהסוג הזה. פשוט אל תעשו את זה, אוקיי? תנו לו ספייס. תאפשרו למשפחה שלנו או למי שנמצא לצדו באותו יום לקחת אותו בביטחה מנקודה א' לנקודה ב'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully