וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם מדברים על סצינת העירום המלא של ג'ניפר לורנס בסרטה החדש והנועז

21.6.2023 / 0:03

למרות שיש לה רזומה ארוך ומרשים בקולנוע, ג'ניפר לורנס כמעט ולא השתתפה בסצנות סקס או עירום - אולם בסרטה החדש "לא לוקחים קשה" היא מופיעה בעירום נועז ומלא. חלק מהצופים מחאו כפיים והריעו לכל אורך הסצינה, אולם יש מי שפחות אהב: "נודף מזה ריח של ייאוש"

טריילר הסרט "לא לוקחים קשה"/פורום פילם

לפני עשור אירח סת' מקפרלן את טקס האוסקר ובמסגרתו עורר סערה בשיר הפתיחה של הטקס - We saw your boobs (ראינו לך את הציצי). בשיר הוא פירט אילו כוכבות קולנוע חשפו שדיים בקולנוע ובאילו סרטים - וציין ש"אף פעם לא ראינו את השדיים של ג'ניפר לורנס". עכשיו - דברים משתנים.

בסוף השבוע הקרוב יעלה לאקרנים בארץ וברחבי העולם הסרט "לא לוקחים קשה", קומדיה פרועה בכיכובה של לורנס בה היא חושפת את שדיה וגם איברים אינטימיים אחרים. לפי דיווחים מחו"ל של מי שצפו בו בהקרנות מוקדמות, זה קורה במהלך סצינה ארוכה ופרונטלית באופן יוצא דופן יחסית לקולנוע הוליוודי עכשווי, בה לורנס שוחה בעירום ואז יוצאת מהמים כשהיא עירומה לגמרי וממשיכה להסתובב כך במשך דקה.

"לקחתי נשימה עמוקה ואז הורדתי את החלוק", אמרה לורנס, בת ה-32, בראיון ל-People על צילומי הסצינה הנועזת.

בצד לורנס, מככב בסרט שחקן צעיר ומוכר הרבה פחות (ויהודי) בשם אנדרו בארת' פלדמן. "זה היה מוזר ולא נוח", חלק את רשמיו מצילומי הסצינה, "אבל זה הרגיש בטוח להפליא. כולם מסביב היו כל כך אדיבים, כל הזמן בדקו שאנחנו בסדר."

צפו בלורנס ופלדמן מספרים על הצילומים, כולל סצנת העירום

לורנס מגלמת בסרט אישה בשנות השלושים לחייה, שנתונה בקשיים כלכליים. בצוק העתים, היא מסכימה להצעה של זוג עשיר - לפרוש את חסותה על בנם הבתול, המופנם והעצור, וללמד אותו כל כך מה שצריך לדעת על החיים רגע לפני שהוא מצטרף לקולג'. הקשר הביזארי מוביל לשלל סצינות מטורפות, כולל זו שבה לורנס מסתובבת בלבוש חווה.

אחת מהצופות בהקרנה מוקדמת תיארה את סצינת העירום של השניים כ"קרב חוף שדומה למה שקורה ב'סימנים של כבוד' (מותחן פשע איכותי ומוערך של הבמאי האמנותי דיוויד קרוננברג) ואני צרחתי לכל אורכה". צופים אחרים סיפרו שכל הקהל מחא כפים והריע לכל אורך הסצינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עם זאת, לא כולם התרשמו. האתר CultureMixOnline תקף את הסצינה וכתב: "סצנת העירום המלא של ג'ניפר לורנס נודפת ריח של ייאוש. ברור שלורנס רוצה להפטר מתדמית ה"שחקנית היוקרתית" שלה עבור התפקיד הראשי בסרט הזה (והיא גם אחת מהמפיקות של תאונת הרכבת הזו), אבל יש משהו פתטי בכמה שהיא מתאמצת להיות 'קיצונית וקולית', כאשר הסרט המיושן הזה קיצוני וקול כמו קונדום משומש מ-1984" הכותב ב-CultureMixOnline גם טען שהעירום שלה "נוצר לצורך הפרובוקציה". בסוף השבוע הסרט יעלה לאקרנים בארץ ואז הקהל המקומי יוכל להחליט מה דעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully