וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נשתוק על רצח האופי והשחיטה": משפחתו של גיא איתן עונה למתקפה נגדו

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 15:29

בני משפחתו וחבריו של דייר האח הגדול, גיא איתן, פרסמו פוסט בעמוד האינסטגרם שלו שבו השיבו למתקפה עליו מהימים האחרונים: "מאז שהמשפט הראשון שסתיו אמרה בבית היה - 'גיא שלי, לא לגעת בו' וגיא הבהיר שהוא לא מעוניין - החל מסע ציד כלפיו. לא נאפשר השחרה והתססה"

יענקי האח הגדול/צילום: רשת 13

בני משפחתו וחבריו של דייר האח הגדול, גיא איתן, פרסמו היום (שלישי) פוסט בעמוד האינסטגרם שלו שבו השיבו למתקפה עליו מהימים האחרונים. "הטוב תמיד מתגלה, אתם יכולים להגיד הכל. לקחנו בחשבון - שתיכנסו לנו לסלון, לקרביים, לנבכי הנפש, שתשפטו, שתבקרו, שתאהבו ותחבקו. אבל אם יש משהו שלא נשתוק לו - זה רצח אופי. מסע ההתססה, ההשחרה, הפילוג וה'שחיטה' שעושים לו - לא יהיה".

בנוגע לטענות שלפיהן השפיל את עידן ונהג בבריונות כלפיו, נכתב בפוסט כי עידן בעצמו "שלח שלוש הודעות קוליות בהן מדבר בשבחו של גיא בגילוי לב כן ואמיתי. כן, כן, אותו עידן שנטען שגיא התעלל בו והתנהג כלפיו בבריונות ובאלימות מילולית קשה".

"בתחילת העונה גיא אמר שאמא לא מגדלת באותה הצורה כמו אבא, אמירה שנובעת מתוך מקום שבו מגיל קטן גיא גדל עם אבא שלי, בדירת רווקים קרירה ותל אביבית עם בירות במקרר וטייק אוואי מלפני שלושה ימים. מה הפכו מזה? גיא הומופוב! שוביניסט! פרימיטיב! אוגה בוגה!!!! לאחר מכן, בויכוח עם אברהם הוא דיבר על ה-DNA של אברהם כאדם שהוא - כמובן שבעקבות צבע עורו זה שויך מיידית לגזענות, אז למה לא? גיא מקבל ומכבד כל אדם באשר הוא".

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
גיא איתן/צילום מסך, רשת 13

בפוסט יצאה משפחתו גם נגד המתקפה נגדו שהחלה, לטענתם, אחרי שגיא דחה את חיזוריה של סתיו. "כשגיא מתחילת העונה דיבר טובות, הרים לסתיו בלי הרף ורק הרעיף מחמאות (בזמן שכולם רבו איתה) -אף אחד לא אמר כלום ובצדק, אולי כי אין זה חריג או ייחודי, בסך הכל עושה הוקרת הטוב ומעריך את האדם שמולו. אך מאז שהמשפט הראשון שסתיו אמרה בבית היה - 'גיא שלי, לא לגעת בו' וגיא הבהיר שהוא לא מעוניין - החל מסע ציד כלפיו.

"תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר. הצדק עוד יצא אל האור. המסע שלך לא נגמר כאן. נסענו עד אליך לצעוק לך. הרעדנו את הגבעה, הערנו את הבית. עד סוף העולם בשבילך, תנשום עמוק כולנו מאחורייך.
אנחנו, צבא האמת הנצחי שלך".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
האח הגדול סתיו קצין ברבי. רשת 13, צילום מסך
סתיו קצין/צילום מסך, רשת 13

אתמול הודיע מנהל קבוצת הפייסבוק הגדולה "צבא האמת" כי הם מתנערים מגיא איתן ולא ימשיכו לתמוך בו למיליון. אחרי צפייה בפרקי העונה וצפייה בהתנהגות של איתן, הוציא מנהל הקבוצה גיא מזרחי הודעה וכתב: "משפחת צבא האמת, אנחנו מסירים תמיכה מגיא איתן. אנחנו לא יכולים ללכת כנגד הדרך שלנו, לא יכולים להועיל ולא רוצים להזיק, אנחנו מאחלים לגיא איתן בהצלחה בהמשך הדרך. תמיד תזכרו, החיים האמיתים זה לא האח הגדול אלא המציאות בחוץ. אנחנו עושים חישוב מסלול מחדש, אוהבים אתכם".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully