וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנרגיה חשמלית וכבוד בינלאומי: דנה אינטרנשיונל בשיר חדש עם די ג'יי איתי גלו

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 8:11

הזמרת משחררת הבוקר את "BIG D*** ENERGY", שנבחר לפתוח פלייליסט בינלאומי של ספוטיפיי לרגל חודש הגאווה. אינטרנשיונל: "מקווה שבקיץ הוא יהיה בפלייליסט של כל המסיבות". צפו

דנה אינטרנשיונל. שגיא דהרי,
דיווה לנצח. אינטרנשיונל/שגיא דהרי

להיט המועדונים הבא? הזמרת והאייקון דנה אינטרנשיונל מוציאה הבוקר (רביעי) שיר חדש בשיתוף הדי ג'יי איתי גלו ("מועבט", "פעמון") בשם "BIG D*** ENERGY".

את השיר כתבה מאיה סימנטוב שגם הלחינה יחד עם גלו ועומר ענבר, כשהשניים האחרונים גם חתומים על העיבוד. לדברי המוזיקאים, העבודה על השיר ארכה כשנה, וחלקה נחשף בסדרה "דנה קמה". בדומה לכותרת שלו, השיר זוכה לקליפ עמוס בסמלים פאליים, שעליו חתומה חברת Avoxvision.

עוד טרם צאתו, דנה אינטרנשיונל נבחרה על ידי שירות הסטרימינג ספוטיפיי אחת משלושת אמני הגאווה של השנה, והשיר נבחר לפתוח את פלייליסט הגאווה הבינלאומי שיוצא במסגרת "ספוטיפיי GLOW" - שבאמצעותו השירות שמקדם תוכן להטב"קי ויוצרים מהקהילה הגאה. בנוסף, תמונתה של הזמרת תופיע כתמונת הפלייליסט - הישראלית הראשונה שזוכה לכבוד - כמו גם על שלטי חוצות וברכבת התחתית של ניו יורק.

"פנינו למאיה סימנטוב שתכתוב מילים. רצינו לשיר משהו מהבטן, משהו שבאמת מתחבר אליי ואל מה שאני עוברת", מסרה אינטרנשיונל. "ההפקה של איתי תפורה לשיר ולאווירה ואני מרגישה שהצלחנו ביחד להביא את הייחודיות שלי כאמן, מה שאני די גאה בו. כשהחברים מיוניברסל סיפרו לנו שספוטיפיי בחרו בשיר הזה להיות בראש פלייליסט הגאווה העולמי, זה שימח אותי נורא. מקווה שגם בארץ יאהבו את השיר החדש ושבקיץ הזה הוא יהיה בפלייליסט של כל המסיבות. לא בגללי, בגלל מגע הקסם של איתי שהעבודה איתו הייתה תענוג גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully