וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסיכולוג החדש של "חתונמי": "נעם ומשה דומים מאוד, זו התאמה שיכולה להיות מאוד חזקה"

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 11:15

גלעד הורביץ, הפסיכולוג החדש של "חתונה ממבט ראשון" שוחח עם איריס קול ב-103FM וחשף את הדרך בה הוא מחבר בין הזוגות ואמר מה דעתו על הזוגיות בין נעם ומשה

חתונמי עם מאי ומשה/מערכת SHEEE

תוכנית הריאליטי המצליחה "חתונה ממבט ראשון" חזרה לחיינו לפני כשבועיים על המסך של קשת 12 וכבר הספיקה לעורר ויכוחים, סערות, התאהבויות והזדהות. גלעד הורוביץ, הפסיכולוג החדש של חתונמי שוחח עם איריס קול ב-103FM וחשף את הדרך בה הוא מחבר בין הזוגות.

בגדול, מה צריך?

"השאלה אם אנחנו מתחילים מהפרטים הקטנים או מהתמונה הגדולה. אנחנו עובדים כצוות, מעיין אחראית על הפרטים הקטנים, על כל המבחנים, ההתאמות, כל הדיל ברייקרים".

תן לנו דוגמה למבחן.

"למשל מבחני התאמה פסיכולוגיים, למשל מבחנים של שפות, של אהבה, איך אנשים מראים אהבה ואיך רוצים לקבל אהבה. יש כל מיני שאלונים שמתכנסים לתוצאות, ואנחנו מקבלים גם את הנתונים האלה. בסוף אני מסתכל, אני אגלה לך סוד מקצועי, על משהו שהוא מאוד חשוב בעיניי - אנשים כדי להיות יחד לאורך שנים צריכים להיות דומים, אבל הדמיון הוא לא דווקא באופי ההתנהגות, הוא משהו במהות. למשל בואי נדבר על נועם ומשה, לכאורה נורא שונים, קיבוצניקית שמאלנית, משה בא מפתח תקווה, מסורתי, כל מה שתרצי לכאורה בקליפות נורא שונה, אבל במהות מדובר באנשים דומים. גם נועם וגם משה עשויים מאותו החומר הפסיכולוגי - שניהם חותרים באופן עיקש לאמת, הם לא מוכנים לוותר על זה שהם יבינו לחלוטין מה הבן אדם השני רוצה ומה הם רוצים".

ומה לגבי משיכה פיזית?

"מה עושה את המרחק בין חברות קרובה לבין אהבה? עוד איזה משהו לתוך הדבר. אנחנו מדברים על אנשים שמאוד דומים במהות אבל באופני ההתנהגות שלהם הם שונים. בעיניי זו התאמה שיכולה להיות מאוד חזקה. מה הם מחפשים בעולם הזה? מהבן זוג שלהם? אם אנחנו נכנסים לעומק הם מאוד דומים, כשבחוץ יש כל מיני רבדים שונים שהם יכולים לתת אחד לשנייה כלים כדי להגיע למהות. זו המניפולציה של חתונה ממבט ראשון - הדבר הזה שאנחנו כאילו מפעילים מצב סטרס, התרגשות, החתונה, הטלוויזיה, זו המניפולציה, זה מה שמכניס אותם יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully