וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברי לידר על דבריו ההומופוביים של ח"כ פינדרוס: "ככה נראית הסתה"

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 12:17

המוזיקאי האשים את הפוליטיקאי בהפצת "מסרים רעילים ונפיצים, ונרטיב מרושע שאין לו מקום", לאחר שחבר הכנסת אמר לתכנית "אנשים" בקשת 12 כי לפי אמונתו "צריך לא רק למנוע את מצעד הגאווה, אלא בכלל את התנועה הזאת"

המוזיקאי עברי לידר האשים הבוקר (רביעי) את ח"כ יצחק פינדרוס (יהדות התורה) כי הוא מפיץ "הסתה קשה, יוקדת והרסנית", לאחר הדברים ההומופוביים שאמר הפוליטיקאי בריאיון לתכנית "אנשים" בקשת 12.

"ח"כ יצחק פינדרוס. הפעם זו לא רק הנבערות, חוסר הידע או הפחד שלך. הפעם זו הסתה קשה, יוקדת והרסנית", כתב לידר ברשתות החברתיות. "חבר כנסת בישראל, בפנים גלויות, בערוץ טלוויזיה מרכזי, בביטחון מלא. תסתכלו עליו טוב. ככה נראית הסתה, ככה נראה נבחר ציבור שמפלג ומסית. ככה בדיוק נראה מי שמתרגם את הכוח הפוליטי שלו למסרים רעילים ונפיצים, לנרטיב מרושע שאין לו מקום".

"אנחנו מאמינים בטוב, יודעים שרק איתו אפשר יהיה לנצח. יודעים שרק מי שידע אהבה אמיתית - יכול להבין אותה כמו שהיא. ועכשיו, תסתכל אתה עלינו. אוהבים. חזקים. ביחד", המשיך לידר, שהוסיף לצד תמונתו של הפוליטיקאי גם תמונה ממצעד הגאווה.

ח"כ פינדרוס השתמש במילים חריפות נגד קהילת הלהטב"ק בריאיון לתכנית, ואמר "בתפישה שלי אני צריך לא רק למנוע את מצעד הגאווה, אלא בכלל את התנועה הזאת", והסביר כי "זה מה שכתוב בתורה". הוא הוסיף כי "הדבר הכי מסוכן למדינת ישראל, יותר מדאעש וחיזבאללה זה הפריצות בעריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully