וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר חדש של דני ליטני נוצר בעזרת בינה מלאכותית. כששמע אותו, הוא לא הצליח לעצור את הדמעות

22.6.2023 / 14:21

הזמר האהוב מתקשה לשיר בגלל אובדן שמיעה, ובכל זאת שיר חדש בקולו - שיצרה לאה שבת והפיק ישי רזיאל - נולד מבלי שישיר אותו כלל, כחלק מפרויקט של העיתונאי עומר ירדני בחדשות 13 וישודר מחר ב"שישי". צפו בליטני שומע לראשונה את השיר

דני ליטני מאזין לקולו שנוצר באמצעות בינה מלאכותית/רשת 13

הזמר הוותיק דני ליטני, שסובל מאובדן שמיעה, מתקשה היום לשיר - אך באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של בינה מלאכותית, נוצר שיר חדש שקולו מוביל. זאת, במסגרת פרויקט מיוחד של העיתונאי עומר ירדני בחדשות 13, שישודר מחר בתכנית "שישי" עם ליאור קינן.

ליטני, מבכירי הזמרים הישראלים בכל הזמנים, מעולם לא שמע את השיר שכתה והלחינה עבורו המוזיקאית לאה שבת. למעשה, הוא גם מעולם לא שר אותו. ישי רזיאל, שעיבד, הפיק מוזיקלית והקליט את השיר, שחזר את קולו של ליטני באמצעות בינה מלאכותית.

ליטני דיבר בהרחבה בשנים האחרונות על אובדן השמיעה שלו, ולפני כשנה וחצי עבר ניתוח מורכב שבו הושתל במוחו שתל שמסייע לו לשמוע דיבור. ואולם, הוא עדיין לא מסוגל לשיר בשלב זה, בגלל הפגיעה בשמיעה המוזיקלית. כששמע את השיר החדש לראשונה מול המצלמות, הוא התקשה לעצור את הדמעות.

רזיאל עיבד את השיר שכתבה והלחינה שבת והצליח להחיות את קולו של ליטני - לכדי שיר חדש לחלוטין שאותו דני שמע לראשונה מול המצלמות ולא הצליח לעצור את ההתרגשות. צפו למעלה בקטע.

  • עוד באותו נושא:
  • דני ליטני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully