וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת לילי אלן חשפה פנים מדממות בהצגה בכיכובה - אך המבקרים לא התרשמו

22.6.2023 / 14:52

זמרת הפופ והשחקנית הבריטית מככבת בימים אלה בעיבוד למחזה "איש הכריות" מאת מרטין מק'דונה שנחשב לאחת מיצירות המופת הראשונות של המאה ה-21. בסוף ערב הבכורה, אלן חשפה פנים מגואלות בדם. המבקרים בכל זאת לא התלהבו מההפקה המחודשת

זמרת הפופ והשחקנית הבריטית, לילי אלן, מככבת בימים אלה בעיבוד למחזה "איש הכריות" מאת מרטין מק'דונה שנחשב לאחת מיצירות המופת הראשונות של המאה ה-21. בסוף ערב הבכורה שהתרחש אמש (רביעי) בלונדון, אלן חשפה פנים מגואלות בדם שכנראה מרמזות על הסוף הטראגי של היצירה.

המחזה שזכה בין היתר בפרס אוליבייה למחזה החדש הטוב ביותר לשנת 2004, ובפרס טוני האמריקאי ב-2005, עוקב אחר קטוראין, סופר כושל שמוזמן לחקירה משטרתית לאחר שאירעו מספר מקרי רצח הדומים באופן מחשיד לסיפורים קצרים ומוזרים שכתב. הסופר מתעקש על חפותו, אך מבין שאם לא ישתף פעולה עם החקירה מפעל חייו האמנותי - יעמוד בפני השמדה. אלן, שמגלמת את קטוריאן, נראתה מרוצה לאחר מופע הבכורה תוך כדי שפציעות דמותה מתנוססות על פניה.

אלן למעשה היא האישה הראשונה שמגלמת את קטוריאן, ונכנסת לנעליו של דיוויד טננט ("דוקטור הו", "הארי פוטר וגביע האש") שגילם את הדמות במחזה המקורי עטור הפרסים ב-2003. כשדיברה על ליהוקה לתפקיד, סיפרה אלן ל"הטלגרף": "אני חושבת שזה יוסיף שכבה נוספת של אימה לתפקיד, אנחנו לא רגילים לצפות בפועל בנשים חוטפות מכות".

המבקרים מצידם הביעו את אכזבתם מההפקה ומיהרו להגיב על תחייתו המחודשת של המחזה הנודע. קלייר אלפרי מ"הטלגרף" כתבה כי "ההפקה לוקה בחוסר שכנוע פסיכולוגי ואווירת אימה מסוימת, בעוד אלן נכלאה בלב הסערה בין כל השינויים הנועזים בטון המחזה". עוד הוסיפה כי "הלכתי בציפיה להיות מזועזעת, ובמקום זאת מצאתי עצמי משועממת לעתים קרובות". גם המבקר קלייב דייוויס מ"הטיימס" לא התרשם. הוא נתן למחזה שני כוכבים בלבד וכתב כי "לפעמים אלן עצמה נראתה כצופה על הופעתה שלה".

  • עוד באותו נושא:
  • לילי אלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully