וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרידי אדם נמצאו באזור שבו נעלם השחקן ג'וליאן סנדס

25.6.2023 / 9:26

"מטיילים אזרחיים יצרו קשר עם תחנת השריף של פונטנה לאחר שגילו שרידי אדם בשממת הר בולדי", מסר מחלקת השריף של מחוז סן ברנרדינו בהודעה לעיתונות. החוקרים אומרים כי זיהוי חיובי של השרידים אמור להסתיים בשבוע הבא

השחקן ג'וליאן סנדס, 2020. Amy Sussman/Getty Images for BAFTA LA, GettyImages
נעדר מאז ינואר. השחקן ג'וליאן סנדס/GettyImages, Amy Sussman/Getty Images for BAFTA LA

שרידי אדם נמצאו ביום שבת בדרום קליפורניה ליד האזור שבו חיפשו החוקרים אחר השחקן האנגלי ג'וליאן סנדס, כוכב הסרט המצליח "זכרונות אהבה מפירנצה" והסדרה "24". "מטיילים אזרחיים יצרו קשר עם תחנת השריף של פונטנה לאחר שגילו שרידי אדם בשממת הר בולדי", מסר מחלקת השריף של מחוז סן ברנרדינו בהודעה לעיתונות. החוקרים אומרים כי זיהוי חיובי של השרידים אמור להסתיים בשבוע הבא.

החיפוש אחר סנדס בן ה-65, שלא נראה מאז שיצא לטיול בהרי סן גבריאל צפונית מזרחית ללוס אנג'לס בינואר, התמקד באזור הר בולדי לאחר שחוקרים עקבו אחר פינגים מהטלפון הנייד שלו למקום הזה. מזג אוויר גרוע ותנאים קשים גרמו לכך שהחיפוש הפעיל היה מושהה ברובו עד שהתחדש בשבת האחרונה.

יותר משמונים מתנדבי חיפוש והצלה, שוטרים ואנשי צוות השתתפו במאמצי החיפוש, שנתמכו על ידי שני מסוקים וצוותי רחפנים, בעוד המתנדבים חיפשו ב"אזורים מרוחקים ברחבי הר בולדי וביצעו מאמצי חיפוש והערכת אוויר", על פי גורמים רשמיים. מחלקת השריף של מחוז סן ברנרדינו אמרה ביום שני כי "למרות מזג האוויר החם לאחרונה, חלקים מההר נותרו בלתי נגישים בגלל תנאים אלפיניים קיצוניים", ואזורי חיפוש מרובים כוללים שטח תלול מכוסה ב"מעל שלושה מטרים של קרח ושלג".

בינואר נעלמו עקבותיו של סנדס לאחר שטייל ברכס הרים בקליפורניה, והחל חיפוש אחריו אחרי חמישה ימי היעדרות. סופת שלגים מנעה מהכוחות החילוץ לחפש ברגל אחריו - ואחרי אדם נוסף בשם בוב גרגורי שאבד אף הוא באזור - והחיפוש התקיים באמצעות רחפנים, עד שגם הוא הופסק. סנדס טייל באזור הר בולדי, בהרי סן גבריאל - אזור הממוקם כ-40 קילומטרים מלוס אנג'לס, שבו מצאו את מותם שני בני אדם נוספים באותו פרק זמן.

סנדס מתגורר בלוס אנג'לס מתחילת העשור. הוא אב לשלושה. הוא שיחק גם בסרטים כמו "פנטום האופרה" ו"אושן 13", ובסדרות כמו "24", "דקסטר" ו"מדיצ'י". ברקע החיפושים, משרד השריף האזורי קרא לאנשים "לחשוב פעמיים" לפני שהם מטיילים באזור, לאחר שכוחות החילוץ הוזעקו לחפש אחר 14 בני אדם בארבעת השבועות שקדמו להיעדרו סנדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully