וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בקהל זעקו לעזרה": הופעה של ארקטיק מאנקיז נקטעה אחרי שמעריץ נפצע

25.6.2023 / 15:30

להקת האינדי רוק הבריטית הפסיקה את הופעתה בפסטיבל גלסטונברי בבריטניה כשזיהתה את ההמולה בקהל. אחרי שכוחות ההצלה הצליחו להגיע אל הפצוע, הלהקה המשיכה לאחר מכן בהופעה

אלכס טרנר, סולן ארקטיק מאנקיז, בהופעה בעיר בואנוס איירס, מרץ 2019. Santiago Bluguermann/Getty Images, GettyImages
אלכס טרנר, סולן ארקטיק מאנקיז, בהופעה בעיר בואנוס איירס, מרץ 2019/GettyImages, Santiago Bluguermann/Getty Images

להקת האינדי רוק הבריטית, ארקטיק מאנקיז, נאלצה להפסיק את הופעתה באמצע בפסטיבל הענק גלסטונברי שבבריטניה לאחר שנשמעו קריאות לעזרה רפואית מהקהל. בני אדם שנכחו במקום האירו בפנסים דרך הטלפונים הסלולרים שלהם במטרה למשוך את תשומת ליבו של הצוות הרפואי, וכסולן הלהקה אלכס טרנר וחבריו הבחינו בכך - הם הפסיקו את הסט.

אחד מהנוכחים שיחזר את האירוע וסיפר לדיילי מירור כי "היה רגע אתמול בו הלהקה הפסיקה באופן דרמטי את ההופעה. הקהל שהגיע לפסטיבל זעק ממרחק של כ-40 מטרים מהבמה לצוות רפואי, והניפו בטירוף את פנסי הטלפונים במטרה למשוך את תשומת ליבם עבור המקרה". לבסוף כוחות ההצלה הצליחו להגיע למעריץ שנפצע, ולהעניק לו טיפול רפואי. רק לאחר מכן חזרה הלהקה לנגן.

מלבד האירוע, ארקטיק מאנקיז זכתה לביקורות מעורבות על ההופעה שלה, אחת המרכזיות בפסטיבל השנה. אחד מהמאזינים כתב: "אני מצטער, אבל אני מסרב להאמין שמישהו נהנה לצפות ולהאזין לארקטיק מאנקיז בשידור חי. הם נשמעו כל כך איטיים ועצלנים. שירים מדהימים שנשחטו על הבמה". בביקורת נוספת נכתב: "התאהבתי בארקטיק מאנקיז בגלל האנרגיה והרגש בשירים. אבל ההופעה הזו הייתה איטית מדי בשבילי". אל מול אלה אחרים דווקא התעקשו כי נהנו מהסט שניגנה הלהקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully