וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן אלון אבוטבול שר עם בתו: "אנחנו באותו מרחב יצירתי"

26.6.2023 / 10:12

השחקן הוציא סינגל שני מתוך אלבום הבכורה שלו, וסיפר לאיריס קול ב-103fm על שיתוף הפעולה עם בתו אליה: "הגיע הזמן להתייחס אליה כיישות, ולא רק כבת הקטנה שלי". האזינו

השחקן והזמר אלון אבוטבול ובתו אליה הוציאו שיר חדש בשם "תמיד לאורך החוף", למילים של המשורר נתן יונתן - סינגל שני מתוך אלבום הבכורה "Family Business" - ובשיחה עם איריס קול ב־103fm, הוא סיפר איך נולדו שיתופי הפעולה שהולידו אותו.

"האלבום הזה נולד כשהגעתי לארץ לביקור בשנת 2021. הגעתי לביקור במועדון הבארבי, אני בא לראות את האחיינים של חברי הטוב ואני הולך לראות את להקת המסך הלבן", סיפר. "אני אומר 'וואו, איזה אלופים. אחר כך אנחנו פוגשים את הסבתא ואת ההורים ואת כל החברים שלי, ואז אני אומר להם 'בואו נכיר אחד את השני'". חברי להקת המסך הלבן, גיל וגבריאל ברויד, השתתפו בהלחנה והפיקו את השיר.

"הייתה פגישה מצוינת, והם הזמינו אותי לאולפן. אליה הגיעה יומיים אחר כך לביקור וכשהיא שמעה שאני הולך איתם לאולפן היא אמרה 'גם אני רוצה', אמרתי: אוקיי, זה אומר שאנחנו עכשיו באותו מרחב יצירתי, שזה היה לי מאוד לא פשוט בשלב הראשון, אבל אולי הגיע הזמן להתייחס אליה כיישות, ולא רק כבת הקטנה שלי", הוסיף.

בהמשך, בתו אליה הצטרפה לשיחה והדגישה: "אני בכלל לא זמרת, אבל אני אוהבת לשיר. אני סטודנטית לאומנות וספרות. לשמוע את את הקול שלי זה סבבה, יש שירים שיותר נעים. אני לא חושבת שזה משהו שמרגיש יותר מידי, לשמוע את הקול שלי זה לא משהו שגורם לי להרגיש יותר מדי. להתכונן להופעה ולשיר מול אנשים זה מה שגורם לי להרגיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully