וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחליפת זהב ובדמעות: אלטון ג'ון נפרד מבריטניה לתמיד

26.6.2023 / 10:18

אחד מהזמרים המצליחים ביותר בעולם ומי שנחשב לסמל תרבות בריטי, נפרד בדמעות מהקהל בפסטיבל גלסטונברי. הביקורות הנלהבות שלא איחרו להגיע טענו כי "מדובר במופע הטוב ביותר של הפסטיבל אי פעם"

אלטון ג'ון, 26 ביוני 2023. GettyImages
אלטון ג'ון, אתמול/GettyImages

המוזיקאי בן ה-76, אלטון ג'ון, אחד הזמרים המצליחים ביותר בעולם ומי שנחשב לסמל תרבות בריטי, עלה בדמעות אמש (ראשון) למה שהיא ככל הנראה הופעתו האחרונה על הבמה בבריטניה אי פעם, במסגרת פסטיבל גלסטונברי וכחלק מסיבוב ההופעות האחרון של המוזיקאי, "Farewell Yellow Brick Road". הסיבוב שנמשך כבר חמש שנים, והפך לסיבוב ההופעות הרווחי בהיסטוריה, צפוי להסתיים בעוד כשבועיים בשטוקהולם - אז אמור הזמר להיפרד סופית מן הבמה.

המופע של ג'ון, שעלה לבמת הפירמידה הידועה של פסטיבל הענק, זכה לביקורות נלהבות בהן נטען כי מדובר ב"הופעה הטובה ביותר של הפסטיבל אי פעם". בתחילת ההופעה, הוא עלה לבמה בחליפת זהב בליווי של זיקוקי דינור מאחוריו, והסיר את משקפיו האדומים המזוהים עמו, ועיניו נחשפו כשהן מלאות דמעות.

אלטון ג'ון ורינה סאוואיאמה, 26 ביוני 2023. GettyImages
אלטון ג'ון ורינה סאוואיאמה, אמש/GettyImages

"זה לילה מאוד מיוחד ומרגש עבורי, זו עשויה להיות ההופעה האחרונה שלי אי פעם באנגליה, אז כדאי שאנגן טוב", אמר המוזיקאי בפתח ההופעה. למרות שלל שמועות על אורחים כמו פול מקרטני ובריטני ספירס, הוא העלה על הבמה בעיקר זמרים צעירים. אחד מהאורחים היה המוזיקאי האמריקני סטיבן סאנצ'ז, לביצוע "Until I Found You" - אחד משיריו של סאנצ'ז. גם המוזיקאית היפנית-בריטית, רינה סאוואיאמה, עלתה לבמת הפרידה לביצוע של הלהיט העל זמני "Don't Go Breaking My Heart".

לקראת סוף המופע, אלטון ביקש להקדיש את השיר "Don't Let the Sun Go Down on Me" לזכרו של המוזיקאי הבריטי ג'ורג' מייקל: "זה יום מאוד מיוחד היום. אחד הזמרים והכותבים הכי פנטסטיים של בריטניה. הוא היה חבר שלי, הוא היה השראה עבורי, והיום היה אמור להיות יום הולדתו ה-60. זה בשבילך ג'ורג'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully